۱۳۹۵ شهریور ۳۱, چهارشنبه

شیر از قفس جهید شماره 2- زوزه ها وهذیان گوئی های خامنه ای و سرکرده های شکست خورده وبور شده وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس

شیر از قفس جهید شماره 2- زوزه ها وهذیان گوئی های خامنه ای و سرکرده های شکست خورده وبور شده وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس 

 
انتقال به آلبانی بزرگترین پیروزی مقاومت ایران 
کاظمی قمی از سرکرده سپاه قدس در عراق که سفیر وتام الاختیار عراق ودولت مالکی واز افسارکش وهی کننده بریده مزدوران در عراق سئوال کردند که کار مجاهدین چی شد چطور شد که شیر از قفس پرید آیا کارشان تمام شده ویا نه ؟
اوبصراحت گفت نه خیر کار مجاهدین را نباید پایان یافته تلقی کرد.
 همین پاسدار جنایتکار قبلا بارها گفته بود:

گروهک تروریستی منافقین به پایان خط رسیده‌، خاطرنشان کرد: این اقدام بی نتیجه نشان داد آنها (منافقین) راه امیدی برای خود نمی‌بینند.
سفیر ایران در عراق اضافه کرد: دولت و مردم عراق همواره اعلام کرده‌اند که اعضای این گروهک تروریستی باید خاک عراق را ترک کنند و دولت عراق بر اجرایی کردن این قضیه مصر است. به نظر می‌آید یکی از موضوعات دولت جدید عراق نیز همین باشد. 

كاظمي قمي در گفت‌وگو با ايسنا: 

 سركردگان گروهك منافقين اجازه خروج به توابين نمي‌دهند

سفير كشورمان در بغداد از پيگيري‌هاي وزارت حقوق بشر عراق در مورد گروهك تروريستي منافقين نگهداري شده در اردوگاه اشرف عراق خبر داد و گفت:‌ دولت عراق مترصد فرصت است تا اقدامات لازم در اين خصوص را به عمل آورد. حسن كاظمي قمي، سفير جمهوري اسلامي ايران در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي - خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،  اظهار داشت: : هم اكنون موج فشار اعضاي اين گروهك كه خواهان خروج از اردوگاه هستند بسيار زياد است و اگر شرايطي فراهم شود مي‌خواهند كه از اين وضع نجات يابند. وي ادامه داد: سركردگان گروهك اجازه اين كار را به آنها نمي‌دهند و حتي اين اجازه را نيز به خانواده‌هايشان نمي‌دهند كه فرزندان و بستگان خود را از اردوگاه خارج كنند. 
ولی همه ما دیدیم حرف مفتی بیش نبود وشیر از قفس جهید منسجم دلیر ویک پارچه
صراط سایت خامنه ای چی نوشته بود

احتمال حمله به کاروان منافقین در لیبرتی 

در همین یک خبر ببینید سرجمع چند ارگان بالای رژیم گوش خوابانده وخواب های پنبه دانه میبینند

سایت صراط 

سایت خامنه ای چی از فاشیستی ترین جناح ها

تسنیم 

ارگان سپاه تروریستی قدس که آرزوهای قاسم سلیمانی را منعکس میکند

انتفاضه شعبانیه

 هم اسم پوششی پاسدار سلیمانی در عراق وپاسداران سپاه قدس در عراق

ببینید چی نوشته است 

گروه بازماندگان و خانواده شهدای انتفاضه شعبانیه اعلام کرد که اجازه نخواهد داد اعضای اصلی گروهک تروریستی منافقین بدون محاکمه خاک عراق را ترک کنند.
صراط: گروه بازماندگان و خانواده شهدای انتفاضه شعبانیه اعلام کرد که اجازه نخواهد داد اعضای اصلی گروهک تروریستی منافقین بدون محاکمه خاک عراق را ترک کنند.
 به گزارش تسنیم، با انتشار خبر تلاش دولت آمریکا برای انتقال اخرین اعضای گروهک تروریستی منافقین از لیبرتی به آلبانی، گروه بازماندگان و خانواده شهدای انتفاضه شعبانیه اعلام کرد که اجازه نخواهد داد اعضای اصلی سازمان بدون محاکمه خاک عراق را ترک کنند.
ولی با اینهمه تمهیدات آرزوها وبلوف های ولی فقیه وسپاه قدس ووزارت اطلاعات شیر از قفس جهید

به گزارش فارس،
این همه ترفندهای ولایتی ووزارتی افاقه نکرد خصوصا انتفاضه دست از پا کوتاه تر هیچ غلطی نتوانست برای درد بی درمان ولی فقیه که اشرفیان مبتلایش کردند بکند سراغ دولت عراق رفت .
 فارس ارگان سپاه پاسداران با سوته دلی وافسوس نوشت :
شیران از قفس جهیدند 
فارس متعلق به پاسداران نوشت
برخی گزارش‌ها حاکی است دولت عراق حکم بازداشت این تروریست‌ها را صادر کرده بود و آنها با هویت و گذرنامه های جعلی از این کشور گریخته‌‌اند.
یعنی شیران از قفس جهیدند
"اما یک سایت ولی فقیه پا را از این فراتر گذاشت واز سطح قضیه عبور کرد وبه عمق سوزش های ولایت ووزارت وقدسی های مفلوک وشکست خورده رسید واصل مطلب را که نمیبایست مینوشت نوشت :
مجاهدین  ابزار سرنگونی ما هستند"
بابا شیران از قفس جهیدند جمعی هم جهیدند مستحکم وقوی هم شدند وهمه دولتهای دنیا هم پشت آنها بودند. 
سایت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نوشت
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می باشد. 
به باور سران سازمان منافقین، حضور دسته جمعی منافقین در یک مکان موجب حفظ استحکام نیروهای سازمان و مانعی از فروپاشی آن می باشد. 
دولت های اروپایی و آمریکا نیز تلویحا جهت حفظ پیکره سازمان، تلاش نمودند که همه اعضای این گروهک در یک کشور اسکان یابند.
خروج سازمان از لیست گروه های تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا، حمایت برخی اعضای کنگره آمریکا از منافقین، ارتباط گیری با حامیان اروپایی و کسب منافع مالی از این کشورها همگی دال بر برنامه آتی دول غربی و منافقین برای همکاری های پیش روست.
 وجود سازمان و استقرار آن در یک مکان، فضایی را فراهم خواهد ساخت تا ضمن بهره گیری از نیروهای سازمان ...، از آن بعنوان ابزاری بر علیه جمهوری اسلامی استفاده نمایند.
ولی تابناک متعلق به سبز علی رضائی بریده پاسدار ومشاورچندجایه خور وبی خاصیت خامنه ای بنقل از سایت وزارت اطلاعات ومحمود علوی  مقداری جزئی تر سوزوگداز درونی اش را بیرون ریخت که کی میگه اینها فرار کردند ما مجبوریم که بگیم فرار کردند که درد دلمان را پنهان کنیم آنها همه امکانات را داشتند دولت عراق آمریکا هواپیمای شخصی وتوافق های مکتوب بین المللی وپاسپورتهای معتبر و دولت عراق هیچ کاری وانتفاضه هم هیچ غلطی نتوانست بکند وهمه دنیا هم پشت آنها بودند

"یعنی بابا چه جوری بگم شیران از قفس جهیدند"
منتها او این همه درد دل ها را اینجوری نوشت:

به گزارش موسسه راهبردی دیده بان، یک فروند هواپیمای مسافربری آمریکا تروریست‌های یادشده را که در اردوگاه لیبرتی نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد پنهان شده بودند، به آلبانی منتقل کرد.

این انتقال در روز چهارم شهریورماه انجام شده است. گفته می‌شود چند مقام عالی رتبه گروه تروریستی سازمان منافقین و احتمالاً مسعود رجوی، سرکرده این گروه جزء مسافران این هواپیما بودند.

دولت عراق حکم بازداشت این تروریست‌ها را صادر کرده بود و آنها با هویت و گذرنامه های جعلی از این کشور گریخته‌ اند.

موسسه دیده بان همچنین به نقل از منابع آگاه در عراق اعلام کرد این هواپیمای امریکایی به غیر از تروریست‌های سازمان مجاهدین خلق مسافر دیگری نداشت.
 گفته می‌شود آمریکا و سازمان ملل با همکاری عربستان سعودی زمینه خروج این تروریست‌ها را از عراق فراهم کرده‌ اند.
حرف آخر را اما باشگاه خبرنگاران جوان با سوزشی عمیق ووصف ناپذیر از نهان ولایت ووزارت وقدسی ها نوشت
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛

'ادی راما' نخست وزیر آلبانی در پاسخ به سوال 'فلامور نوکا' نایب رئیس کمیسیون پارلمانی امور امنیتی و عضو اوپوزیسیون آلبانی ، اذعان کرد که تیرانا در سال جاری میلادی از حدود 1900 تن از اعضا منافقین استقبال می کند.

 تیرانا در سال 2013 میلادی نیز بنا به درخواست دولت آمریکا، تصمیم گرفت تا از نخستین گروه 210 نفری (منافقین) استقبال کند . استقبال از گروه جدید (منافقین) نیز ظاهرا از سوی آمریکا بویژه در طی سفر جان کری در سفر ماه فوریه گذشته به تیرانا حمایت شده است.

نخست وزیر آلبانی در نامه خود توضیح داد که تمام آنهایی (منافقین) که در سال های اخیر وارد این کشور شده اند، بخوبی ادغام شده و هیچ تصادم جدی صورت نگرفته است و همگی دارای اجازه اقامت قانونی هستند و در حومه تیرانا در واحدهای مسکونی جمعی زندگی می کنند. خیلی از این افراد نیز زبان آلبانیایی را آموخته و برخی کار پیدا کرده اند.  

ترجمه نمیخواهد 
ولی مختصر اینکه ولی فقیه ووزارت اطلاعات وسپاه همه مفت حرف میزنند اگر نزنند میمیرندآنها چاره ای ندارند که بگویند فرار وشکست و...
هم عراق هم سازمان ملل وآمریکا وهم آلبانی توسط خود مجاهدین چرخیدند مجبور شدند حق آنها را برهند وما را سکشت برهند آری 
شیران با اتکا به کس نخارد شعار اگر اشرف بایستد جهان را به ایستادگی میکشاند را محقق کرد وشیران از قفس جهیدند
 اما از درون رژیم
بنا به اسنادی که از درون رژیم بدست آمده
مسجدی وابطحی سرکرده های سپاه تروریستی قدس ودانائی فر سرکرده سپاه تروریستی قدس ئسفیر رژیم در عراق مکتوب تعهد داده بودند که یک مجاهد از لیبرتی سالم خارج نخواهد شد ما یا بریده میخواهیم یا میکشیم، شق سئمی وجود ندارد.
ولی نه تنها شق سومی هم وجود داشت بلکه شیر از قفس جهید بدون اینکه خونی ازانگشت گوچکه شیر بریزد. 
برعکس تضادها وشقه ها واختلافات زیادی بدلیل ناتوانی وعجز این جنایتکاران در درون ارگانهای امنیتی خامنه ای سرازیر شده است 
سوال ،بازخواست وبازجوئی این است چرا شیر از قفس پرید؟

  آری خنثي شدن كليه اقدامهای سركردگان و مهرهها و عوامل رژيم در عراق براي جلوگيری از خروج و دستگيري مسئولان و چهرههاي شناخته شده مجاهدين و بي نتيجه ماندن طرحهاي موشكي و حملات تروريستي عليه ليبرتي  به بحراني در داخل سپاه و اطلاعات رژيم به ويژه نيروي تروريستي قدس و وزارت خارجه تبديل شده است. در همين    رابطه ايرج مسجدي فرمانده نيروي قدس در عراق، سرتيپ پاسدار مجتبي ابطحي از سركردگان قدس در عراق و دانايي فر سفير رژيم در عراق به تهران احضار شده و مورد بازخواست قرار گرفته اند. 
اين شكست فضاحت بار باعث ايجاد اختلاف در درون شوراي عالي امنيت رژيم بين سركردگان نيروي قدس، دژخيمان وزارت اطلاعات و ديگر سردمداران رژيم شده است. 
نيروي قدس و سفير رژيم در بغداد به سردمداران رژيم قول داده بودند قبل ازخروج مجاهدين ضربات موشكي سنگيني به آنها وارد كرده و تلفات زيادي خواهند گرفت. همچنين با كمك مهره ها و عوامل خود در حكومت عراق از خروج مسئولان مجاهدين و فرماندهان ارتش آزاديبخش جلوگيري خواهندكرد. 
اما شیران جمعا متحد وقویتر از همیشه از قفس جهیدند 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر