۱۳۹۷ فروردین ۴, شنبه

دستگیری دو عامل اعزامی رژیم آخوندی در پایتخت آلبانی به اتهام تروریسم- وکمی هم در برابر خدابنده ها مزدوران اطلاعات ملاها

دستگیری دو عامل اعزامی رژیم آخوندی در پایتخت آلبانی به اتهام تروریسم

تیرانا
تیرانا



 رسانه‌‌های آلبانی روز ۲۲مارس (دوم فروردین ۹۷)گزارش کردند: دو ایرانی به اتهام تروریسم در تیرانا دستگیر شدند. پنجشنبه صبح دو تبعه ایران که مشکوک به فعالیت تروریستی هستند دستگیر شدند. آنها در بیرون مرکز جهانی بکتاشیها درست قبل از این‌که مراسم جشن سطان نوروز شروع شود دستگیر شدند.

این دو ایرانی که توسط سرویس اطلاعاتی کشور و واحد ضدتروریسم در پلیس کشور دستگیر شدهاند با اسامی مخفف ف. ز ۶۵ساله و س. م. ۵۹ساله هستند. در لحظه دستگیری آنها در حال عکس گرفتن بودند و به پلیس ضدتروریسم و سایر افسران گفتند که آنها خبرنگار هستند و به دعوت مرکز جهانی بکتاشی ها آمدهاند.

یکی از میهمانانی که به مراسم بکتاشیها دعوت شده بود به شرط ناشناس ماندن گفت: نفرات گارد جمهوری عکس نفراتی که پتانسیل خطرناک بودن را دارند در دست داشتند چرا که آنها میخواستند از شخصیتهای مهمی که در مراسم جامعه بکتاشیها شرکت کرده بودند حفاظت کنند.

بر اساس اطلاعات اولیه‌ای که به‌دست آمده این دو ایرانی چند روز قبل از طریق فرودگاه ریناس بدون هیچ مشکلی از کنترل پلیس گذشته و به آلبانی آمده بودند. این دو تبعه ایران برای تحقیقات بیشتر توسط آژانس‌های ضدتروریسم آلبانی و به‌دنبال دریافت اطلاعات از شرکای بین‌المللی که آنها تمایل به انجام کار تروریستی در کشور ما دارند دستگیر شدهاند».


رسانه‌‌های آلبانی زیر عنوان « زیر نظر داشتن ۱۰نفر مظنون به تروریسم»، افزودهاند:

از اوايل ماه مارس آژانس‌های اطلاعاتی و ضدتروریسم ۱۰نفر را که گفته می‌شود می‌توانند فعالیت تروریستی در آلبانی را سازماندهی کنند را زیر نظر دارند. تمامی ایرانی‌هایی که وارد آلبانی می‌‌شوند در مرز و در مدتی که در کشور اقامت دارند تحت کنترل وسیع قرار می‌گیرند. آژانس‌های اعمال قانون در کشور بطور خاص نگران افراد ایرانی هستند که توسط سرویسهای مخفی تهران ممکن است بکار گرفته شوند تا بتوانند دست به اقداماتی برای صدمه زدن به حفاظت ۳۰۰۰نفر مجاهدین ایرانی پناهنده در آلبانی بزنند. 

*****

در ارتباط با توطئه‌‌های حکومت آخوندی علیه مجاهدین در آلبانی توجه خوانندگان را به اطلاعیه 10روز قبل  دبیرخانه شورای ملی مقاومت (به تاریخ ۲۲اسفند۹۶)  جلب می‌کنیم:

شوی به‌اصطلاح فرهنگی گشتاپوی ملایان برای توطئه علیه مجاهدین در آلبانی

وزارت اطلاعات آخوندها و مأمورانش در سفارت رژیم در آلبانی در پوش فعالیت‌ها و جلسات فرهنگی در تهران و تیرانا و با به‌کار گرفتن مزدوران پیشانی سیاه خود تلاش می‌کنند علیه مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی به توطئه و لجن‌پراکنی و پخش اطلاعات دروغ بپردازد. در حالیکه رژیم آخوندی از هر سو با خیزشها، اعتراضات و اعتصابات در سراسر کشور محاصره شده است، بیش از هر زمان دیگر به توطئه علیه اپوزیسیون اصلی خود نیازمند است.

یکی از آخرین نمونه‌ها برگزاری جلساتی تحت عنوان بزرگداشت نعیم فراشری شاعر فقید قرن نوزدهم آلبانی در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند(۵و ۶مارس۲۰۱۸) در تهران بود. اطلاعات و سفارت رژیم شماری از اتباع آلبانی و کشورهای بالکان را تحت عنوان دانشگاهیان و خبرنگاران برای شرکت در این جلسات به تهران برده بودند.

بنا‌به سایت‌های وزارت اطلاعات در این جلسات مزدوران پیشانی سیاهی مانند ابراهیم خدابنده، به‌‌عنوان نماینده انجمن نجات، شعبه وزارت اطلاعات، در صحبت با شرکت‌کنندگان آلبانیایی مدعی «تهدیدات امنیتی» مجاهدین برای «بالکان و خصوصا آلبانی» شده و با تکرار دروغهای مسخره از «گرفتار بودن» فرزندانشان در دست سازمان مجاهدین شکایت کردند و خواستار «تسهیل سفر خانواده‌ها به آلبانی جهت دیدار با عزیزانشان» شدند.

به نوشته همین سایتها در روز ۱۵ اسفند شماری از افراد آلبانیایی به محل انجمن نجات برده شدند و با تعدادی دیگر از مزدوران وزارت اطلاعات تحت عنوان اعضای خانواده‌‌های مجاهدین یک روز کامل دیدار و همان دروغهای مسخره علیه مجاهدین را تکرار کردند.


این همان سناریوی جنایتکارانه اطلاعات و نیروی قدس علیه مجاهدین در عراق است. در حالیکه بسیاری از بستگان مجاهدین به‌خاطر ارتباط با فرزندانشان در اشرف، در زندان و تحت شکنجه به‌سر می‌بردند و در شرایطی که به هیچیک از خانواده‌های واقعی اجازه ورود به عراق داده نمی‌شد، شماری از مزدوران اطلاعات و نیروی قدس تحت عنوان خانواده در مقابل اشرف و لیبرتی به شکنجه روانی مجاهدین مشغول بودند. برخی از افرادی که در شوی ۱۵ اسفند امسال در انجمن نجات شرکت داشتند، همان افرادی هستند که به مدت دو سال (فوریه ۲۰۱۰تا دسامبر ۲۰۱۱) در شکنجه روانی مجاهدین اشرف با ۳۲۰بلندگو شرکت داشتند و برخی از آنها هیچ نسبتی با مجاهدین در اشرف و لیبرتی و یا آلبانی نداشته و ندارند.

خدابنده نیز که از ۱۵سال پیش به مزدوری وزارت اطلاعات در آمده است قبل از انتقال مجاهدین به آلبانی با تهدید از خانواده‌های مجاهدین می‌خواست با وزارت اطلاعات علیه فرزندانشان همکاری کنند. وی در آن سالها بارها به عراق سفر کرد تا مزدوران ایرانی و عراقی رژیم را برای اعمال فشار به مجاهدین در عراق تشویق کند.

اطلاعیه ۶ آذر ۱۳۹۳ دبیرخانه شورا در تشریح مأموریت انجمن نجات علیه مجاهدین در عراق آمده است: وزارت اطلاعات «شماری از مزدوران شناخته شده خود مانند ابراهیم خدابنده را در مهرماه گذشته به عراق فرستاد تا با مزدوران عراقی و سفیر رژیم، پاسدار دانایی‌فر، دیدار و برای این کارزار شیطانی زمینه‌سازی کنند.... دانایی‌‌فر در روز ۲۴مهر ماه ۹۳، در دیدار با ابراهیم خدابنده در محل سفارت در بغداد ”قول مساعد داد تا به تلاشهایش برای برقراری ارتباط بین اعضای گرفتار در فرقه رجوی و خانواده‌هایشان ادامه داده 
 
چون حالا يك مقدار روشن تر شدبراي اينكه بهتر متوجه شويم يك بار ريل استخدام ابراهيم خدابنده وماموريت اصلي او را مرور ميكنيم. ماموريت در يك كلام قتل عام اشرفيان وزدن سر جنبش بود

ابتدااو در سوريه دستگير شد به تهران برده شد با وساطت وتضمين برادرش مسعود خدابنده وهمكاري زن انگليسي اش همگي بصورت خانوادگي به استخدام رسمي وزارت اطلاعات در آمدند.
و در این راه از تمامی ظرفیتهای سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق استفاده نماید”». 

ابراهيم خدابنده برادر مسعود خدابنده(قسمت دوم) از عاملان قتل عام 10شهويور در اشرف كه جنايت عليه بشريت است 

 




اسناد و جزییات مزدوری ابراهیم خدابنده، برادر و همسر برادرش پیش از این بارها از سوی مقاومت ایران منتشر شده است. گزارش تحقیقی مرکز تحقیقات کنگره و وزارت دفاع آمریکا در دسامبر ۲۰۱۲ چگونگی به مزدوری در آمدن هر سه نفر را تشریح کرده است.

سند مزدوري مسعود خدابنده و آن سينگلتون وعضوگيري ابراهيم خدابنده در گشتاپوي ملاها(همراه يك گالري از ابراهيم خدا بنده)





 واينكه ابراهيم خدابنده چگونه به استخدام گشتاپوي ملا ها در آمده والان در چه نقطه اي است




مزدوران خدابنده (سینگلتون) همسر برادر ابراهیم خدا بنده در نوامبر گذشته سه بار از سوی وزارت اطلاعات و برای توطئه علیه مجاهدین به آلبانی فرستاده شد.
در رابطه مزدور اطلاعات مسعود خدابنده همینجا کلیک کنید بیشتر بدانید


مسعود خدابنده و ان سینگلتون، گردانندگان شعبه خارج کشوری وزارت اطلاعات – اینترلینک



مسعود خدابنده و ان سینگلتون، گردانندگان شعبه خارج کشوری ...

www.iran-efshagari.com/مسعود-خدابنده-و-ان-سینگلتون،-گردانندگ/
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - صفحه اصلی مزدوران را بشناسيد مسعود خدابنده و ان سینگلتون، گردانندگان شعبه خارج کشوری وزارت اطلاعات –. ... سی که دشمنی‌اش با مردم و مقاومت ایران از زمان مصدق فقید برای همه ایرانیان آشکارشده است قرار می‌گیرد فردی است بنام «مسعود خدابنده» ساکن انگلستان که با همسر انگلیسی‌اش بنام «آن سینگلتون» به‌عنوان ...

پرونده افشای زوج مزدور مسعود خدابنده و ان سینگلتون - YouTube


کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورا در اطلاعیه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ از اعزام مصطفی رودکی، از مهره‌های سابقه‌دار وزارت اطلاعات به آلبانی به‌‌عنوان دبیر اول سفارت رژیم به منظور تو‌طئه علیه مجاهدین خبر داد و افزود برای تسهیل کار رودکی، دو شعبه وزارت اطلاعات به اسامی کانون  هابیلیان و مؤسسه دیده‌بان تحت عناوین فرهنگی و مطبوعاتی در آلبانی فعال شدهاند. اطلاعیه افزود: آخوند احمد حسینی الست، رایزن فرهنگی سفارت رژیم در آلبانی نیز دست اندرکار توطئه‌‌های رژیم در آلبانی و دیگر کشورهای بالکان است. وی نماینده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وابسته به دفتر خامنه‌ای است.


از آنجایی که هدف اطلاعات آخوندی از اینگونه اقدامات اعمال فشار و به خطر انداختن امنیت اعضای سازمان مجاهدین در آلبانی است، مقاومت ایران از دولت آلبانی می‌خواهد اجازه ندهد گشتاپوی ملایان و مزدورانش با آزادی عمل به دخالتهای خود در این کشور و توطئه علیه پناهندگان ایرانی ادامه دهد. مصوبه شورای اتحادیه اروپا در آوریل ۱۹۹۷ مقرر کرد که همه مأموران اطلاعات رژیم ایران باید از این کشورها اخراج شوند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۲اسفند ۱۳۹۶(۱۳مارس ۲۰۱۸)


*****


استرون استیونسون نماینده پیشین پارلمان اروپا و هماهنگ  کننده کمپین برای ایران آزاد نیز در تاریخ ۲۴اسفند ۹۶(۱۵مارس ۲۰۱۸) طی اطلاعیه‌یی نسبت به توطئه چینی  فاشیسم مذهبی علیه مجاهدین هشدار داد که متن آن را  در زیر ملاحظه می‌کنید:


توطئه علیه اپوزیسیون ایران در زرورق بزرگداشت شاعر آزادیخواه آلبانیایی

رسانه‌‌های دیکتاتوری دینی ایران از بزرگداشت نعیم فراشری شاعر معروف آلبانی (1846-1900) در تهران در روزهای 5و 6مارس خبر دادند. این سؤال مطرح است که چه  شده، رژیمی  که در آن مستمرا شاعران و نویسندگان یا روانه زندان می‌‌شوند و یا تبعید یکباره روح هنری خود را باز یافته است. بهرحال، با نگاه دقیقتر معلوم می‌شود که بسیاری از شرکت‌کنندگان در مراسم اعضای انجمن نجات، یک شعبه وزارت اطلاعات که هدف تعریف شده‌اش متلاشی کردن سازمان مجاهدین است، بودند. دیگر شرکت‌کنندگان در مراسم تهران، خبرنگاران، فرهنگیان و دانشگاهیان آلبانی و دیگر کشورهای بالکان، از سوی رسانه‌‌های حکومتی  توصیف شده بودند.

بنا‌به این گزارشات، اعضای انجمن نجات و خانواده‌‌های اعضای PMOI در آلبانی خطاب به  آلبانیایی‌‌های شرکت کننده در مراسم "تهدیدات امنیتی" مجاهدین برای "کشورهای بالکان و خصوصا آلبانی" را تشریح کرده و شکایت کردهاند که  فرزندانشان در دست سازمان مجاهدین در آلبانی اسیر هستند و خواستار "تسهیل سفر  باصطلاح خانواده‌ها به آلبانی جهت دیدار با عزیزانشان" شدند.

به‌عنوان یک نماینده سابق پارلمان اروپا و رئیس سابق هیأت پارلمان اروپا برای رابطه با عراق، من موضوع مخالفان ایرانی یعنی مجاهدین را برای ۱۵سال گذشته، از زمانی که در کمپ‌های اشرف و لیبرتی در عراق بودند تا زمان کنونی که به‌‌صورت امن از طریق هوایی به آلبانی منتقل شدند دنبال کردم. نکات زیر قابل توجه  است:

در حالیکه قیام مردم ایران که از روزهای آخر2017 شروع شده تهران را از هر سو محاصره کرده است، رژیم ایران ناچار به یافتن طرحها و توطئه‌‌هایی شده که بتواند با آنها فشار علیه PMOI و شورای ملی مقاومت ایران بیاورد که از نظر آنها جدیترین تهدید حکومت آنهاست و آنها را مقصر برای تشویق قیام می‌دانند. رهبر عالی علی خامنه‌ای و رئیس‌جمهور حسن روحانی و دیگر سرمداران رژیم بارها تصریح کردهاند که عامل اصلی قیام شبکه مجاهدین داخل  ایران است.

یکی از قدیمیترین توطئههای رژیم در ده سال گذشته ارسال به‌اصطلاح خانواده‌های اعضای مجاهدین برای آزار دادن آنها و تهدیدشان تحت این پوش بوده است که آنها  بنوعی اقوامشان می‌باشند، و با این امید که این کار باعث شکنجه روانی و فشار مفرط برای آنها بشود. بسیاری از بستگان واقعی اعضای مجاهدین  به‌خاطر ارتباط با فرزندانشان که قبلاً در کمپهای اشرف و لیبرتی در عراق تحت محاصره بودند دستگیر و بعضیها هم اعدام شدند. اما شماری از مزدوران سپاه پاسداران تروریست و نیروی قدس تحت عنوان خانواده ساکنان از فوریه 2010 تا دسامبر 2011 با 320بلندگو برای  توهین و تهدید علیه مجاهدین به‌‌صورت ۲۴ساعته، به شکنجه روانی ساکنان اشرف مشغول بودند. یک مأمور کاملاً شناخته شده سپاه پاسداران -ابراهیم خدابنده- و بقیه افرادی که تحت عنوان خانواده مجاهدین با ” فرهنگیان و خبرنگاران و دانشگاهیان” آلبانی در مراسم تهران دیدار داشتند، از همان افرادی هستند که در فاصله سالهای 2009تا 2016 در شکنجه روانی مجاهدین در اشرف و لیبرتی شرکت داشتند


ابراهیم خدابنده و برادرش مسعود و همسر برادرش ان سینگلتون یک باند شناخته شده هستند که برای رژیم ایران مزدوری می‌کنند.  

شهادت وین گریفیث نماینده وقت مجلس عوام انگستان که در 2004 به تهران سفر کرده بود به یک دادگاه در انگلستان و گزارش مرکز تحقیقات کنگره و وزارت دفاع آمریکا در دسامبر 2012 و بسیاری دیگر از اسناد چگونگی به خدمت گرفتن این سه تن توسط وزارت اطلاعات و مزدوری این سه نفر را تشریح می‌کند

بزرگداشت نعیم فراشری، یک حلقه از توطئه‌های ایران علیه PMOI در آلبانی است. برخی دیگر از نمونه ها:

  • منصوب کردن غلامحسین محمد نیا یک مقام ارشد وزارت اطلاعات به‌‌عنوان سفیر در آلبانی
  • اعزام مصطفی رودکی یکی از مهره‌‌های سابقه‌دار وزارت اطلاعات به آلبانی به‌عنوان دبیر اول سفارت
  • گسترش بی‌‌سابقه پرسنل سفارت به‌نحوی که در تاریخ روابط دو کشور سابقه نداشته است
  • فعالیت دو شعبه وزارت اطلاعات در آلبانی به اسامی کانون هابیلیان و مؤسسه دیدبان تحت پوششهای فرهنگی
  • اعزام آخوند احمد حسینی الست، به‌عنوان رایزن فرهنگی به آلبانی. او نماینده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است که به دفتر خامنه‌ای وابسته است
  • تشکیل جلسات فرهنگی و مذهبی در آلبانی از سوی سفارت و عوامل وزارت اطلاعات، با هدف به کارگیری افراد محلی علیه مجاهدین
  • اعزام مزدوران به آلبانی مانند ان سینگلتون که تنها در ماه نوامبر 2017سه بار به آلبانی سفر کرد
  • براه انداختن وب سایتها  و کانالهای تلویزیونی در آلبانی.

دهها هیأت از پارلمان اروپا، پارلمانهای کشوری، کنگره آمریکا، شخصیتهایی اروپایی و آمریکایی از کمپ اشرف در عراق دیدار کردهاند. اکنون بیش از 3000پناهنده مجاهدین خلق از اشرف و لیبرتی به‌خاطر انسانیت دولت آلبانی به تیرانا در آلبانی منتقل شدهاند.  بنا‌به تجارب همه ما که سالهاست از نزدیک با PMOI  و NCRI و پرزیدنت آن خانم مریم رجوی از نزدیک آشنا هستیم، این مقاومت عمیقاً دمکراتیک، مشروع و قدرتمند است و اقشار مختلف جامعه ایران را نمایندگی می‌کنند. تهران آنها را تنها تهدید جدی خود می‌داند و علاوه بر سرکوب و شکنجه و اعدام و ترور، سالهاست به شیطان‌سازی و پمپاژ اطلاعات دروغ علیه آنها روی آورده است. سرویسهای اطلاعاتی اروپایی از جمله در آلمان و هلند و سوئد و نروژ گواهی دادهاند که هدف اصلی وزارت اطلاعات در خارج از ایران جمع‌‌آوری اطلاعات علیه مجاهدین و شیطان‌‌سازی علیه آنهاست.

با توجه به نکات فوق و با توجه به این‌که رژیم ایران به هیچوجه از تعامل بسیار مثبت مجاهدین با مردم و دولت آلبانی، بسیار خشمگین است، جا دارد که دولت آلبانی از این اقدامات سرویسهای اطلاعاتی رژیم ایران علیه مجاهدین و به خدمت گرفتن برخی از شهروندان آلبانی از سوی رژیم آخوندی ممانعت نموده و اجازه ندهد رژیم ایران امنیت و آرامش مجاهدین در این کشور را مختل کند.

استرون استیونسون

هماهنگ کننده کمپین برای ایران آزاد

۲۴اسفند ۹۶(۱۵مارس ۲۰۱۸)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر