۱۳۹۵ آبان ۱۱, سه‌شنبه

خامنه ای وسپاه تروریستی قدس در باتلاق سوریه در حال خفه شدن میباشند -سخنان مصطفی تاج زاده در هفته‌نامه "روبرو" چاپ تهران، شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵

خامنه ای وسپاه تروریستی قدس در باتلاق سوریه در حال خفه شدن میباشند -سخنان مصطفی تاج زاده در هفته‌نامه "روبرو" چاپ تهران، شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵

با اشراف به اینکه آقای تاج زاده وباند 2خردادی ها وباصطلاح اصلاح طلب ویا اصلاح طلب های قلابی هم در دهه 60 وهم در مقطع قتل عام وکلادر نظام 2ولی فقیه  در سرکوب، شکنجه وکشتار مجاهدین از همدیگر سبقت میگرفتندوهم این ها در بسیاری از قتل های زنجیره ای دست داشتند وعمراین نظام جنایت وقتل عام را طولانی کردند مطلب زیر را دنبال میکنیم

ايران در باطلاق سوریه

مصطفی تاج زاده نیروی قدس سپاه پاسداران ايران را "مقصر" دانسته و گفته "راهبرد غلطی را دنبال کرده است". اما به عقيده تاج زاده " بیش از سپاه و پیش از آن، دولت و وزارت خارجه مقصرند که ایران را در باتلاق سوریه گیر انداختند".
تاج زاده گفته "یک نوع نژادپرستی پشت این استدلال که اگر در دمشق و حلب نجنگیم، در شهرهای ایران باید بجنگیم وجود دارد"، و افزوده: به اسم دفاع از حرم حضرت زینب، بیشترین قربانی را داده‌ایم و درعین‌حال بیشترین ناامنی را متوجه کربلا و نجف و سامره و حتی مشهد مقدس کرده‌ایم".
در رابطه به نقش نظامى روسيه در سوريه و نحوه تعامل مسكو با نيروهاى ايرانى تاج زاده گفته كه " تدارکاتچی و پیاده‌نظام روسیه شده‌ایم".
اين شخصيت اصلاح طلب به اظهارات حسن شیخ‌الاسلام، سفیر اسبق ایران در سوریه، اشاره كرده كه گفته بود "مهم‌ترین توصیه جمهوری اسلامی ‌به اسد در شروع تظاهرات مردمی نیز ‌این بود که نباید ارتش پاسخ اعتراضات را با اسلحه و گلوله ‌دهد؛ بلکه معترضان را باید با باطوم و گاز اشک‌آور پراکنده کرد".
به اعتقاد تاج زاده "این اولین خطای جمهوری اسلامی ‌بود که به جای تشویق اسد به پایان‌ دادن تک‌صدایی و اصلاح سریع‌ امور و تلاش برای جلب مشارکت معترضان در عرصه سیاست و قدرت، بی‌اعتنایی به آنان و پراکنده‌ کردنشان را توصیه کرد".
به ‌گفته وى "وجه غالب اعتراض‌ها در اوایل، مردمی ‌بود و ماهیتی آزادی‌خواهانه، عدالت‌طلبانه و مشارکت‌جویانه داشت… رژیم بعث، مستبد و فاسد بود و اجازه نفس‌کشیدن به کسی را نمی‌داد. مردم نیز خواهان آزادی، دموکراسی، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد بودند و تحت تأثیر بهار عربی به خیابان‌ها ریختند؛ اما به‌ جای آنکه رژیم به خواسته‌ها، حقوق و منافع آنان توجه کند، سرکوبشان کرد".
آقاى تاج زاده در ادامه افزوده: "اشتباه دومِ اقتدارگراهای ایرانی این بود که پس از شدت‌ گرفتن بحران، به ‌جای یافتن راه‌حل سیاسی، راه‌حل نظامی را در دستور کار قرار دادند و به اعزام نیرو و مستشار پرداختند و حتی رزمندگانی از عراق و لبنان و بعدها افغانستان و پاکستان را به سوریه اعزام کردند. از آنجا که اکثر قریب‌ به‌ اتفاق این نیروها شیعه بودند، به این تصور دامن زدند که گویی نزاع‌ها در سوریه ماهیتی فرقه‌ای و مذهبی دارد".
به گفته وى "یکی از تناقض‌های اقتدارگراها این است که اعتراض ها علیه قذافی را تأیید کردند و آن را انقلاب خواندند اما درباره سوریه گفتند فتنه است. همین موضع بهانه بزرگی به مخالفان ایران داد تا بگویند تنها تفاوت اسد با قذافی این است که اولی علوی است و دومی سنی و متأسفانه در تأیید فرقه‌ای بودن رفتار جمهوری اسلامی از آن سوء استفاده زیادی کردند".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر