۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

قاتلان فخری السادات برقعی ، زنی که ماجرای قتل احمد خمینی توسط وزارت اطلاعات را فاش کرد چه کسانی بودند

  قاتلان فخری السادات برقعی ، زنی که ماجرای قتل احمد خمینی توسط وزارت اطلاعات را فاش کرد چه کسانی بودند
چگونگی وجزئیات اجرای کشتن فخری السادات برقعی که اسرار مرگ احمد خمینی توسط خامنه ای ورفسنجانی ووزارت اطلاعات را فاش کرده بود 
مصطفی پور محمدیقائم مقام فلاحیان وزیر اطلاعات هاشمی دفسنجانی به قم میرود وهمراه خطیب به خانه فخرالسادات برقعی میرسندآنها این خانم را به داخل یمک اتلاق میبرندواو را با سیمی که دور گردنش میبندند خفه کرده ومیکشند.
سپس پیکر خانم فخرالسادات برقعی را روی تخت قرار داره ویک نوع مواد شیمیائی روی آن میریزند وگاز خانه را هم باز میکنند که در یک آتش سوزی وانفجارکل خانه مرگ این زن هم عادی ویک حادثه جلو کند.
پدر فخر السادات برقعی توصیح میدهد که  دوونیم ساعت آقای پورمحمدی وخطیب دخترم را توی یک اتاق بردند وبعدش ما را سوار ماشین کردند وبه خانه آقای فلاحیان که همان نزدیکی ها بود بردند. در خانه فلاحیان آقایان سلطانی فر فرماندار قم وسردار سپاه پاسداران صحرائی هم بودند.
قرار بود انفجار خانه در مدت سه ساعت بعد انجام شود اما مراجعه زودهنگام تعدادی از اعضای خانواده سبب شد که انفجار انجام نشود .
پدر فخرالسادات برقعی ادامه میدهد که جسد را خودم دیدم با سیم دور گردنش بسته بودند ودخترم خفه شده بود بدنش به تحت چسبیده بود چون نوعی مواد شمیائی روی او ریخته بودند.
قابل توجه است که قاتلین فخر السادات برقعی همه از مقامات بالای حکومتی بودند والان هم هستند .
علی فلاحیان وزیر اطلاعات رفسنجانی بود
مصطفی پور محمدی  هم قائم مقام علی فلاحیان ووزیر اطلاعات  وقت رفسنجانی بود.
 پورمحمدی درقتل عام زندانیان سیاسی در هیئت مرگ مرگ وآمران ومجریان قتل عام 30000زندانی سیاسی بودوالان در دولت حسن روحانی دولت تدبیر وامیر!!وزیر دادگستری میباشد.
خطیب که اسم اصلی اش اسماعیل واعظی میباشد ،رئیس اطلاعات قم بود این فرد یکی از نزدیکان خامنه ای ودر دفتر خامنه ای کار میکرده است ومناسبات بسیار نزدیک هم با لاریجانی ها داشت ودارد او در سال 94رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه بوده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر