۱۳۹۴ آذر ۲۵, چهارشنبه

تلاش سپاه تروریستی قدس برای نجات مزدوران دست سازش در نیجریه

 
سایت خراسان که یک سایت وابسته وحکومتی است نوشته است که 
دختر رهبر شيعيان نيجريه: اگر کاري انجام نشود دولت پدرم راخواهد کشت/ انتشار عکس جديد از شيخ زکزاکي


 
 اخبار ومطالب مرتبط
 
 
بیشتر بدانید
 
آخرين خبر/صبح امروز و همزمان با انتشار عکسي جديد از
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
  آخرين وضعيت شيخ زکزاکي، رهبر شيعيان نيجريهنگراني ها نسبت به وضعيت سلامتي وي و همسر ايشان افزايش يافت. در عکس منتشر شده شيخ زکزاکي مجروح و در وضعيتي بسيار نامناسب نشان داده شده است.
دختر شيخ زکزاکي صبح امروز در پيامي گفته است؛ اگر کاري نشود ايشان را خوهند کشت، حکومت و دولت نيجريه در مورد وضعيت پدر دروغ مي گويد، به خاطر بي توجهي که دنيا به موضوع نشان داد آنها به دروغ مي گويند پدر و مادرم سلامت هستند، اين نقشه آنهاست که مي گويند آنها را به جاي ديگري منتقل کرده و در سلامت هستند، به خاطر خدا و امام زمان(عج) کاري بکنيد، دنيا بايد بداند که اينها دروغ مي گويند"
گفتني است طي 48 ساعت گذشته دولت نيجريه در اقدامي برنامه ريزي شده به محل سکونت و حسينيه بقيه الله که متعلق به جميعيت 9 ميليوني شيعيان در اين کشور است يورش برده و تعداد زيادي از مردم را به شهادت رساند. تعداد شهداي اين اقدام در حالي از سوي منابع رسمي 50 نفر اعلام شده که منابع ميداني حاضر در صحنه اين جنايت، عدد شهدا را ده ها برابر بيشتر عنوان کرده اند.
دولت نيجريه در ابتدا اعلام کرد شيخ زکزاکي سالم است اما بعدتر مشخص شد وي زخمي و مجروح شده، وضعيت سلامت رهبر شيعيان نيجريه با وجود ادعاهاي دولت اين کشور همچنان و به صورت جدي مبهم است و دولت اين کشور حاضر نشده اطلاعات بيشتري را در اين خصوص اعلام کند.
لازم به ذکر است در صورت اقدام سريع ديپلماسي از سوي جمهوري اسلامي ايران و ساير کشورهاي اسلامي و همچنين مرجعيت، سازمان کنفرانس اسلامي و نهادهاي حقوق بشري سازمان ملل مي توان مانع از انجام اقدامات پرخطر از سوي دولت نيجريه شد.


گفتني است عکس منتشر شده از آخرين وضعيت شيخ در اين خبر، مورد تاييد دختر ايشان قرار گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر