۱۴۰۲ آبان ۲۲, دوشنبه

معرکه گیری سه مامور انجمن نجات وزارت اطلاعات هادی شعبانی وایرج صالحی ومحمد رضا گلی اسکاردی با سه سناریوی سوخته

 معرکه گیری سه مامور انجمن نجات ووزارت اطلاعات هادی شعبانی وایرج صالحی ومحمد رضا گلی اسکاردی با سه سناریوی سوخته


سه مامور انجمن نجات مازندران و وزارت اطلاعات هادی شعبانی وایرج صالحی ومحمد رضا گلی اسکاردی

چرا رژیم ووزارت اطلاعات که هدایت انجمن نجات را بعهده دارند ماموران پیشانی سیاه مانند  هادی شبانی وایرج صالحی ومحمد رضا گلی اسکاردی را برای توجیه جنگ افروزی وتروریسم وابراز وحشت از سرنگونی وکوبیدن سر مار در تهران به صحنه میفرستد.

قبلا گفته شده ودر سایت های مختلف هم آمده وهمه ایرانیان هم میدانند وخودشان از آخوندهای دانه درشت تا بریده مزدوران پادو هم اعتراف کردندکه انجمن نجات رژیم دراستانها وبرخی  شهرستانها بدست وزارت اطلاعات تاسیس شده است .

روی لینک های زیر که بر گرفته از اینترنت است کلیک کنید وبیشتر بدانید .

انجمـن نجـات» رژيم شماره ۴چگونگي تشكيل انجمن نجات -ساختار انجمن نجات - سياست و برنامه هاي انجمن هاي نجات و ماموران وپادوهائی كه با آنها همكاري دارند, توسط چه ارگاني تعيين ميگردند.




مثلا انجمن نجات مازندان  از انجمن های مافیائی آزار واذیت وزیر فشار وشکنجه گذاشتن خانواده های مجاهدین است در استان مازندران تا پوشی باشد که مقداری به تنفر وانزجار مردم نسبت به رژیم ، پاسداران واطلاعاتی ها بکاهد ودر عین حال رژیم وعواملش بتوانند به شیطان سازی وتبلیغات آخوند ساخته ولایتی ووزارتی ادامه دهند.

لینک های زیر مقالات ومطالب مستندی است که از اینترنت  متمرکز به انجمن نجات پرداختند واثبات شد که انجمن نجات رژیم در شهرستانها واستانها ومرکز همگی دست ساز وزارت اطلاعات است ومامور اطلاعات ابراهیم خدابنده هم مدیر عامل انجمن نجات میباشد .

انجمن نجات - ساختاراولیه انجمن نجات رژیم که الان مامور اطلاعات ابراهیم خدابنده مدیر عامل آن است.


مثلا در استان مازندران عمدتا سه ماموراطلاعات هادی شبانی وایرج صالحی ومحمد رضا گلی را بکار میگمارند که علیه مجاهدین خلق ایران این آگاه ترین فداکارترین ومیهن پرست ترین وبهترین فرزندان این آب وخاک ، بدتر از پاسدار وبسیجی های دهن گشاد مارک وتهمت وافترا ببندند وزندگی ای را در حاکمیت ضد زن وضد زندگی تبلیغ کنند تا به زندگی نکت بار وخفیف اما خائنانه شان ادامه دهند واین کار مستمر آنهاست.

اما اینبار هم مثل همیشه چون دستشان خالی بود به سناریو های سوخته روی آوردند که با آنها حرفهایشان را بزنند وپولهایشان را بگیرند مثلا یادشان افتاد که بله چون امام خمینی!!! (امام بسیجی ها وپاسداران وهمه رذالت پیشه) گفته بود، که اینها خودشان خودشان را شکنجه میکنند  برادران اطلاعات مشغول در انجمن نجات مازندران که هادی شعبانی هم یکی از سرکرده های آن ومحمد رضا گلی و ایرج صالحی هم یکی از پادوهای آنهاست  ، گفته بودند جویده های مارا باز نشخوار کنیدمثلا به ایرج صالحی امر کردند که در رابطه ترور آقای ویدال کواد راس در سایت وزارت اطلاعات موسوم به نجات بنویسد ، حتی برخی ها می گویند بدلیل مخالفتش با انتقال نفرات مجاهدین به اسپانیا مورد غضب قرار گرفت 

که چرا ؟ برای اینکه هم در داخل وهم درمنطقه وهم در سطح بین المللی انگشت اتهام را بردند روی خامنه ای واطلاعات وسپاه تروریستی قدس وسفارت خانه های آن .

تا آنجا که سفارت اسپانیا که لانه های جاسوسی وتروریستی رژیم است از ترس اینکه نکند دست  عناصراین سفارت جاسوسی وترورکه در این ترورگیر است رو شود با دستپاچگی موضع زیررا منتشر کرد وفقط تلاش کرد ضمن آسمان وریسمان بافی های تکراری وهمیشگی فقط گفته باشد ما هم علیه تروریسم موضع گرفتیم  ببینیم سفارت رژیم در اسپانیا چه گفته 

 

آقای آلخو ویدال کوآدراس از سیاستمدان برجسته واز یاران وحامیان سیاسی وآرمانی مجاهدین

واکنش ترسان سفارت رژیم آخوندی در اسپانیا نسبت به سوءقصد تروریستی علیه دکتر آلخو ویدال کوادراس ۲۰ آبان ۱۴۰۲

بیانیه سفارت رژیم آخوندی در محکومیت تروریسم .

ملت ایران با ۱۷ هزار قربانی بی‌گناه اقدامات تروریستی فرقه مجاهدین خلق یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین قربانیان تروریسم بوده و هست. از این نظر، مبارزه با تروریسم و محاکمه عاملان اقدامات تروریستی به‌عنوان یکی از اصول و اولویتهای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تعریف شده است که هر نوع عملیات تروریستی را قاطعانه محکوم می‌کند.

میبینید چقدر مضحک است معلوم است که آقای سفیر با دنده ۶ وکمکی ، دسپاچگی این ها را سرهم کرد.

رژیم عین همین ترفند را به بریده ماموران خود مانند ایرج صالحی هم منتقل کرد.  ایرج صالحی چون ماموروزارت وانجمن نجات است از ترس اینکه نکند پای پدر خوانده تروریسم گیر بیفتد ابراز ناراحتی کرد که مجاهدین میخواهند این ترور را به گردن جمهوری اسلامی بیندازند واینجوری میگوید که میخواهند جمهموری اسلامی را به یک شکست بزرگ بکشانند  واینجوری وحشت خودشان را ابراز میدارند .

بدتر از ایرج صالحی، رژیم با گیجی وسردر گمی تمام هادی شبانی که خودش ماموراطلاعات وسرگرده مافیای نجات در مازندران است  را به صحنه فرستاد تا بفرموده از دفاعیات وکیل کنت لوئیس که با اسناد وفیلم ومدارک جدید واثبات شده استقلال مجاهدین رادر کل وبطور خاص در عراق هم به لحاظ سیاسی وهم به لحاظ اقتصادی وهم بلحاظ عملیاتی ثابت کرد وبقول همین وکیل وحقوق دان بر جسته انحرافات تاریخی را تصیحیح کرد وکس نخارد مجاهدین وخلقش را مهر نمود وتمامی پنبه های رشته رژیم وشیطان سازیهایش را در این زمینه، پنبه کرده بود بعلاوه ترس ازاینکه دژخیم حمید نوری محکوم خواهد شد ،مجاهدین هم که استقلالشان ثابت شد ، هزینه ها واینهمه تبلیغاتش نقش بر آب خواهد شد ورژیم وخامنه ای بار دیگر در یک دادگاه بین المللی محکوم خواهد شد دنبال روباهی گشتند که بیاید دمش را در شهادت نشان بدهد .

وزارتی ها از سر ناچاری واستیصال هادی شبانی بدنام ترین فرد خود در مازندران  را به میدان آوردند که بیاید وبگوید شاهد میخواهید برای اینکه ثابت کنید مجاهدین وابسته بودند اینهم دم روباه با اینکه این پادو سرکوب گر که بخشی از دستگاه شکنجه وسرکوب خانواده های مجاهدین در مازندران است وپیوسته از آمل به بابل وساری واسکارد وجویبار ورامسر و...سراغ فشار وشکنجه خانواده های مجاهدین میرود تا بزور وفشار نامه ای از آنها در رابطه با محکومیت تشکیلات مجاهدین بگیرد این پادو اطلاعات هم آمد ودر سایت  نجات بفرموده نوشت که عینا نشخوار جویده های وزارتی وولایتی بود واینهم معلوم شد که دیگر اثر ندارد وهر کجا یک ذره قانون وآزادی باشد مجاهدین پیروزند .

چیزی که ماهیت این مامور خالص سازی شده به یک پاسدار سپاه قدس را نشان داد این بود که نتوانستند سوزش هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی که ایرج صالحی باسم سردار سلیمانی از او یاد کرد بپوشاند و خودشان را لو میدهند البته هادی شعبانی هم همین ارادت را به دژخیم قاسم سلیمانی نشان داده بود

از هردوی این ماموران یعنی ایرج صالحی وهادی شبانی که بگذریم مضحک تراز آنها محمد رضا گلی اسکاردی بود که در لجن زار رژیم از زندگی نکبت بار خفیف وخائنانه اش تعاریفی میکند که تهوع آور است .

این مامور اطلاعات رژیم هم از سیبل شدن سرمار ولایت در غزه که گفته شد در تهران است وحشت کرده که مجاهدین ابتدا سر مار ولایت در تهران را داده وهمه عالم دارند میگویند سر مار ولایت جنگ افروز در تهران را باید زد . 

بیشتر بخوانید 

«سر مار» پنهان کردنی نیست!

در این جرقه وجنگ و از ترس سرنگونی یک پادو بد نامش را باسم جدا شده یا عضو سابق مجاهدین به میدان آوردند تا چیزی بنویسد وبر عبای سوخته ولایت آبی بریزد که بیشتر گر نگیرد او البته خوب میداند که رژیم وشخص خامنه ای بهای این لقمه بزرگتر از دهانش را که اینبار خواهد پرداخت ومیگویند مجاهدین بر همین کوره محکومیت وکوبیدن سر مار میدمند این مامور بیسواد نمیتوانست اینقدر رو مزدوری خودش را بیان نکند وآشکارا گفت:

؛ از عرب ها می خواهند که بازوی مسلح مردم ایران را در لیست تروریستی و تحریم قرار دهند؛

ضرورت لیست گذاری سپاه پاسداران - کمیته های پارلمانی 

جنگ‌افروزی در منطقه و ضرورت لیست‌گذاری سپاه پاسداران


بازوی مسلح مردم ایران !!! یعنی همان سپاه وسپاه تروریستی قدس قاسم سلیمانی که رئیس وسرگرده محمد رضا گلی اسکاردی یعنی هادی شبانی آنرا باسم سردارسلیمانی حلوا حلوا میکرد همان قاسمی که بخاطر ترور ها وکشتارکودکان در سوریه وسرکوبی قیامها در تهران وشهرستانها بعنوان خطر ناک ترین تروریست بفرمان رئیس جمهور وقت آمریکا مجازات شد .

فراموش نکنید ،مردم این ماموران را میشناسند ومانند ساواکی ها آنها را در روز سرنگونی وانقلاب به پای میز عدالت خواهند آورد .

حتما این مقالات را با کلیک روی لینک بخوانید 

اطلاعیه شکست ذلت بار ولایت فقیه ووزارت اطلاعات واطلاعات سپاه از پروژه خائن بریده های مزدور واستخدامی های اطلاعات در ایران ودر میان خانواده ها وترد بریده خائن های توسط خانواده ها،همراه با یک گالری.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر