۶۰سالگی طلوعی ماندگارسازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد

۶۰سالگی طلوعی ماندگارسازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد

۱۳۹۶ اسفند ۶, یکشنبه

رئیس‌جمهور آمریکا شش زمینه برای همکاری با اروپا برای تشکیل جبهه واحدی علیه رژیم ایران مشخص کرد- واشینگتن پست:

 رئیس‌جمهور آمریکا شش زمینه برای همکاری با اروپا برای تشکیل جبهه واحدی علیه رژیم ایران مشخص کرد-

واشینگتن پست:

واشینگتن پست 4 اسفند به‌نقل از یک مقام بلندپایه دولت آمریکا که در تدوین سیاست این کشور در مورد رژیم ایران نقش دارد گزارش داد:  رئیس‌جمهور آمریکا شش زمینه برای همکاری با اروپا برای تشکیل جبهه واحدی علیه رژیم ایران مشخص کرد که علاوه بر سه مورد قبلی، شامل نقض حقوق‌بشر، تهدیدات سایبری و فعالیتهای مالی سپاه پاسداران نیز می‌شود.

رسانه‌های حکومتی 4اسفند درباره این خبر نوشتند: به گفته این مقام آمریکایی، در حالیکه ترامپ پیشتر توافق هسته‌یی را به اصلاح بندهای زوال پذیر آن، امکان بازرسی از تمامی سایتها از جمله سایتهای نظامی و محدود کردن برنامه موشکهای بالستیک ایران مشروط کرده بود، اکنون نقض حقوق‌بشر، تهدیدات سایبری و فعالیتهای اقتصادی سپاه را نیز به سه شرط قبلی خود اضافه کرده است.

کیهان خامنه‌ای 5اسفند نوشت: این‌که شماری از دیپلوماتهای اروپایی مشغول به کار شده‌اند تا از (خروج دولتدونالد ترامپ از برجام) جلوگیری کنند، نخستین نشانه همگرایی بین اروپا و آمریکا پس از ماه‌ها جدایی آشکار آنها بر سر (نظام) است.

در همین حال، خبرگزاری سپاه پاسداران(فارس 4 اسفند 96)  از سفر هیأت مذاکره‌کننده اتمی به ریاست عراقچی، معاون وزیر خارجه رژیم به انگلستان خبر داد و نوشت: معاونان وزرای خارجه ایران و انگلستان 21فوریه (دوم اسفند) درباره ابعاد وسیعی از موضوعات دوجانبه، منطقه‌یی و بین‌المللی در لندن به رایزنی پرداختند.

روزنامه سپاه پاسداران(جوان 5 اسفند) نیز با اشاره به حرفهای اخیر عراقچی در لندن گفت: مراقب باشیم در زمین ترامپ بازی نکنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر