۱۳۹۵ اسفند ۲۵, چهارشنبه

چرا محمد جواد هاشمی نژاد برخلاف عربده های "من آنم که رستم بود پهلوان" این روزها به هذیانگوئی افتاده است

 چرا محمد جواد هاشمی نژاد برخلاف عربده های من آنم که رستم بود پهلوان این روزها به هزیانگوئی افتاده است

شنیده بودم که کسی که در حال غرق شدن است به خس وخاشک هم میاویزد .
اما ندیده بودیم هیچ کس به اندازه سربازجو ودژخیم وزارت اطلاعات وسرکرده مافیای هابیلیان محمد جواد هاشمی نژاد اینجور دست وپا بزند وراه هم به جائی نبرد جز هزیانگوئی وآسمان به ریسمان بافتن.
 گزارش زیر را بخوانید تا در پایان نکته ای که دارم را بیان کنم
*خبرگزاری فرانسه: دادگستری حکم منع تعقیب مجاهدین خلق را تأیید می‌کند

پاریس – خبرگزاری فرانسه - 5فوریه 2015- وکلای مخالفان ایرانی اعلام کردند که دادگاه استیناف پاریس روز پنجشنبه حکم منع تعقیب مجاهدین خلق در یک پرونده قضایی گشوده شده در 2001 توسط قضات ضدتروریستی فرانسه، را تأیید کرد.
در سپتامبر قاضی مارک ترویدیک یک حکم منع تعقیب عمومی صادر کرده بود. اما تنها شاکی خصوصی که در این پرونده باقی مانده بود در مورد این تصمیم خواهان استیناف شد.
وکیل ویلیام بوردون، یکی از وکلای مجاهدین، استفاده ابزاری از قضاییه فرانسه از سوی سرویسهای ایرانی را محکوم و تأکید کرد که این شاکی خصوصی از 9سال پیش مرده است.

بیشتر بدانید
در اطلاعیه‌یی که از سوی وکلای شورای ملی مقاومت ایران ، ویلیام بوردون، تیری لوی، برنارد دارتویل، ماری لور باره و لویی ماری دورو صادر شده، با استقبال از این‌که «دادگاه درخواست استیناف از سوی یک مرده را رد کرد، تلاش رسوای (رژیم ایران برای) آلت دست قرار دادن دادگستری فرانسه را محکوم کردند».
آنها از قصد خود مبنی بر شکایت به‌خاطر تلاش برای یک اقدام کلاهبرداری در دادگستری خبر دادند.
در 2001، دادسرای ضدتروریستی تحقیقاتی را علیه سازمان مجاهدین خلق ایران به‌راه انداخت که با یک عملیات پلیسی جنجالی در سال 2003 در والدوآز همراه بود، مجاهدین بلادرنگ آلت دست قرار دادن قضاییه فرانسه برای قربانی کردن‌شان در قربانگاه روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم ایران را محکوم کردند.
از سال 2011، قاضی مارک ترویدیک، از تمامی اتهامات تروریستی این پرونده صرف‌نظر کرد و فقط بخش مالی اتهامات نسبت داده شده به 9نفر را نگهداشت. اما در نهایت قاضی یک حکم منع تعقیب (در مورد مسائل مالی) نیز صادر کرد.

روزنامه فرانسوی فیگارو - 5فوریه 2015
وکلای مخالفان ایرانی گفتند دادگاه استیناف پاریس حکم منع تعقیب مجاهدین خلق را تأیید کرد.
وکیل ویلیام بوردون، آلت دست قرار دادن قضاییه فرانسه از سوی سرویسهای اطلاعاتی رژیم ایران از طریق وارد کردن یک شاکی خصوصی مرده را محکوم کرد.
وکلای مدافع شورای ملی مقاومت ایران از حکم «دادگاه که درخواست استیناف از سوی یک مرده را رد کرد، استقبال کردند و تلاش رسوای (رژیم ایران برای) آلت دست قرار دادن دادگستری فرانسه را محکوم کردند» و اعلام کردند که قصد دارند شکایتی را به‌خاطر تلاش برای کلاهبرداری به دادگستری فرانسه اعلام کنند.
ببینید که ولی فقیه مفلوک رژیم دستگاه های اطلاعاتی وامنیتی وشخص هاشمی نژاد که یک زمانی پرونده مجاهدین در عراق را در دست داشت به چه روزی افتاده اند یا بهتر است بگوئیم مجاهدین با کارزارهای پی در پی سیاسی وحقوقی وبا ایستادگی وپرداخت تمام عیار بهای این ایستادگی وبدست آوردن بزرگترین پیروزی در تاریخچه خودشان ،ولایت فقیه ودژخیمان آنها را به چهروز سیاه نشانده اند که برای اینکه اگازیب آخوند ساخته را ثابت کنند به شاهد مرده هم دخیل میبندند والبته رسوا هم میشوند.
بطور فشرده اینکه مجاهدین هرکاری که کردند یک اقدام انقلابی ودر چارچوب یک مقاومت علیه دیکتاوری بوده است ونه تروریسم
 
لازم به يادآوري است كه در يورش 17 ژوئن2003، 164 نفر دستگير شدند كه پس از مدت كوتاهي همه آنها آزاد شدند و 24 نفر تحت پيگرد قضايي قرار گرفتند. پس از تجسس دفاتر شوراي ملي مقاومت كه هيچ عنصر غير قانوني در آن يافت نشد رئيس وقت د.اس.ت در مقابل اين واقعيت گفت ما سلاحي به دست نياورديم ولي آنها را «منهدم» كرديم.
قاضي تحقيق در نفي اتهام تروريسم عليه سازمان مجاهدين تصريح مي كند: «بايد گفت كه شوراي ملي مقاومت ايران, سازمان مجاهدين خلق ايران و ارتش آزاديبخش ملي ايران همگي يك تشكل جمعي را تشكيل مي دهند كه هدف آن سرنگون كردن رژيم حاكم بر ايران است». وي سپس تأكيد مي كند بر اساس «تحقيقات قضايي» شيوه هاي مقاومت براي رسيدن به اين هدف «يا سياسي بوده اند (مانند تبليغات، جلب توجهات، لابي كردن، استفاده از اهرمهاي مختلف)» يا «با استفاده از يك ارتش واقعي, ارتش آزاديبخش ملي ايران» و «يا دربرگيرنده عمليات نظامي داخل ايران است كه توسط سازمان مجاهدين خلق ايران به عهده گرفته شده است» و «در پرونده سندي دال بر عمل مسلحانه يي كه غير نظاميان را به طور عمدي مورد هدف قرار داده باشد، وجود ندارد».
قاضي مي افزايد: داده هاي پرونده «اجازه نمي دهد تهاجمات نظامي با اعمال تروريستي يكي محسوب شود. در حقوق فرانسه يك تهاجم نظامي كه منجر به نبرد مسلحانه ميان نظاميان شود, نمي تواند به عنوان تروريسم توصيف شود».

 اطلاعیه را از اینجا بخوانید
اما محمد جواد هاشمی نژاد چرا به این روز افتاده است چرا پشت سرهم هزیان میگوید چرا مستقیم وغیر مستقیم التماس ودرخواست میکند ودماغش به خاک مالیده میشود ؟
جواب البته بسیار روشن است.
مجاهدین ایستادند ،پایداری کردند ،خون وشهید ومجروح دادند وجهان را به آن نقطه ای رساندند که حق وحقوق مینی مم مجاهدین را باید بدهند وایستادند وگرفتند، اماولی فقیه شکست خورده ومفلوک نظام والبته شخص هاشمی نژاد ودستگاه اطلاعاتی وامنیتی ونظامی ای که پشتش بودند،  سرمست از امدادهای غیبی جناب اوباما شادمان بودند که بله مجاهدین این تنها الترناتیوحکومت ملاها تماما در عراق محصور ودر مشت آنهاست وهر کاری که بخواهند میتوانند بکنند والبته هر کاری هم که میخواستند ومیتوانستند کردند ولی پوزه همگی به خاک ذلت وخفت مالیده شد ومجاهدین بدون کمترین خسارتی مهاجرت بزرگ را به پایان بردند .
کلمات گویا نیست که بگوئیم در این رویاروئی رژیم شکست خورد یا مجاهدین پیروز شدند آنگونه که خبره ترین کارشناسان سازمان ملل یا نظامیان وامنیتی های عراقی وآمریکائی درگیر دراین موضوع میگویند این کار که "مجاهدین در حصار توانستند سالم ودر اوج وبه صفت یک سازمان شناخته شده بین المللی و یک اپوزیسیون وآلترناتیورسمی آنگونه که جان کری در بیانیه اش اعلام کرد از عراق به البانی بروند بیشتر به یک معجزه قرن شبیه است "وبی جهت نمیباشد که بگوئیم هنوز خامنه ای وتمامی دستگاه های امنیتی اطلاعاتی ونظامی اش از جمله هاشمی نژاد در شک وحشتناک وبیسابقه ای بسر میبرند که هزیانگوئی کمترین عارضه آن است که اینک ما داریم در مورد هاشمی نژاد میگوئیم.
هاشمی نژاددسته گلی که با هزیانگوئی اخیرش در سایت مافیای هابیلیان که شاخه پوششی وزارت اطلاعات به  آب داده این است که بعد از اینکه شکنجه ومحاصره وموشک وقتل عام و...خامنه ای وسپاه قدس ووزارت اطلاعات علیه مجاهدین جواب نداشت وپناه بردن وآویختن به یک شاهد مرده در پرونده آخوند ساخته در فرانسه هم لو رفت وآبرویزی برای خامنه ای ایجاد کرد ،این دژخیم(هاشمش نژاد) سراغ نه یک شاهد که سراغ یک کسی مانند کارلوس رفت که شاید با این همانی ، عجز ودر ماندگی خود وولی فقیه اش را بپوشاند وزیاد مجبور نباشد کا را با گریه وزاری والتماس  پیش ببرد البته هاشمی نژاد چاره ای نداشت که لو بدهد یا بالا بیاورد همه این کارها بی فایده بوده ودست مجاهدین همه جا پر بوده وبسیار قوی بودند وحامی داشتند که توی دهن رژیم هم زدند وباز هم میزنند واعتراف کرد که هیچ کس وهیچ محکمه ای وهیچ کشوری، محل سگ هم به آنها نگذاشته ونمیگذارد .
اما مهمتر از از همه اینکه محمد جواد هاشمی نژاد یک مهره کثیف اطلاعاتی ویک دژخیم لمپن وزارت اطلاعات است عربده کشی وتهدیدهایش معروف است ،بهترین سخنان دیپلماتیک او بلوف وتهدید یک دژخیم شکنجه گر است.


محمد جواد هاشمی نژاد یکی از شکنجه‌گران رژیم: مجاهدین قوه‌یی خطرناک و پرنفوذ

 با اینهمه مظلوم نمای والتماس ودرخواست وگله گذاری ها نتوانست ماهیت کثیف خود را پنهان کند .بنابراین در پایان همگان وخصوصا فرانسه را تهدید کرد وعبارات لمپنی شایسته خود را بکار برد واینجور به مطلبش را در سایت هابیلیان به پایان رساند که
"حکومت فرانسه البته دلائل دیگری هم برای محاکمه مجدد کارلوس دارد که قبل از همه نشان دادن قاطعیت در مبارزه با تروریسم است، البته نه درباره همه تروریست‌ها بلکه درباره کسی که ادعا می‌کند مخالف صهیونیست‌هاست.

... بنابراین بایستی گفت که محاکمه کارلوس فاقد ویژگی انسانی و دفاع از حقوق شهروندان است، همچنین با توجه به سایر سیاست‌ها و از جمله بی توجهی به جنایات مجاهدین خلق، حتی نشان‌دهنده مبارزه با تروریسم هم نیست و نشانگر یک بام و دو هوای کشورهای غربی و از جمله فرانسوی‌ها در مبارزه با تروریسم است.

محاکمه سوم کارلوس بدون رسیدگی به جنایات مجاهدین خلق که اکنون در این کشور مستقر هستند و به فعالیت‌های ترویستی خود ادامه می‌دهند، رفتاری دوگانه در مواجه با تروریسم است، رفتاری که بایستی مایه شرم فرانسویان باشد اما نیست."
ما هم میگوئیم روزگار ارتجاع ،عوامفریبی وتهدید ومهمتر از همه خان نعمت مماشات وخصوصا خان نعمت اهدائی شیراک و اوباما برای خامنه وولایت فقیه بسر آمده است وآلترناتیو آماده ،خلق قهرمان ایران بهمراه مردم دلیر وجامعه جهانی که اینک به یمن افشاگرها وفداکاریهای مجاهدین، رژیم ولایت فقیه را تهدید میدانند نه راه حل، شما ها را بزیر خواهند کشید واین دیر نیست.
 تهدیدها والتماس ودرخواست ها وآویختن به خس وخاشاک هم دیگر دردی از این نظام دوا نمیکند که هاشمی نژاد مبتکر و مبلغ آن است.
       باز هم بیشتر بخوانید
·              
·                    
·                      رجوی شهید بزرگ حقوق بشر
·        
بیشتر بخوانید مطالب مرتبط
·         یک ضربه جدی به ماشین ترور وتروریزم رژیم ایران - فلج شدن بازوهای حزب‌الله پس از ۳۰ روز تحریم خلیجی
·         نبرد علیه تروریسم برای قاره (اروپا) ما یک آزمون حقیقت است.
·         سپاه تروریستی قدس وحاکمیت ولایت فقیه منشا وکانون صدور تروریزم
·         مرتضی رضائی پاسدار جنایتکاری ازمافیای پشت پرده “بیت خامنه اي
·         وحید حقانیان یا سردار جنایتکار وحید کیست - در مافياي بيت خامنه اي او دفتر خصوصي علي خامنه است
·          

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر