۱۳۹۴ بهمن ۴, یکشنبه

هادی شبانی ویک فضاحت بی نظیر برای بریده مزدوران وزارت اطلاعات مامور در انجمن نجات گیلان ومازندران وآذربایجان

هادی شبانی ویک فضاحت بی نظیر برای بریده مزدوران وزارت اطلاعات مامور در انجمن نجات گیلان ومازندران وآذربایجان

همه شما شنیدید وخوب میدانید که صمد نظری بریده خائنی بود که شرف وسابقه وحیثیت خود را که پیش مجاهدین کسب کرده بود بدلیل شرایط جنگی وسخت حاکم برعراق فروخت خائن شدوبه زیر عبای ولایت وزیر بیرق وزارت بدنام اطلاعات با پوش انجمن نجات خزید.
تا آنجا که حتی از هویت انسانی خارج وبه یک حیوان درنده وزنجیری در خدمت محمد جواد هاشمی نژاد سرکرده باند هابیلیان درآمد.
اینکه چه اعترافات واطلاعات وچه آموزشهائی به وزارت اطلاعات داد بماند اما تقریبا به کرسی ریاست وسرپستی وراه اندازی انجمنهای نجات در سایر استانها رسید.
البته خبر هائی بدست ما رسیده بود که وزارت اطلاعات به صمد نظری گفته بود که 

"شنیدیم قر میزنی وگله وگلایه میکنی و....اما یادت باشد شما ها که از پیش مجاهدین آمدید وقتی با چند سال ... به آنها خیانت کردید وبا ما (وزارت اطلاعات وانجمن هابیلیان وانجمن نجات)کار میکنید از نظر ما شما یک تفاله بیش نیستید این را به تمسخر نمیگویم درسته که ما به شما میگوئیم رها شده ویا جدا شده ولی بواقع شما تفاله ها ودفع شده های مجاهدین هستید."
همان مامور بالای وزارت اطلاعات از بخش التقاط ونفاق به صمد نظری یاد آوری کرد:
"  شما یک کار ویک خاصیت برای ما دارید وآن اینکه بمیرید وبدمید آنهم علیه مجاهدین ایدئولوژی رهبری وتشکیلات مجاهدین همین.

 پرروگری وسواستفاده وغلط اضافی ممنوع بمیروبدم تو از سعید امامی که بالا تر نیستی تبدیل به یک عبرت تاریخی شده است ."
 این حرفها را صمدنظری بطور غیررسمی بصورت دردودل واینکه خسته شده است و...پیش یکی از نردیکانش بیان کرده بود واو هم در یک محفل فامیلی بنقل از صمد نظری اینها رامطرح کرد.
از طرف دیگر علیرغم همه خیانت ها لجن پراکنی ها فروختن اطلاعات وآموزشهای که به مزدوران دیگر داده بود اطلاعات صمد نظری هم از سیستمهای وزارت اطلاعات وتاکتیکهای جنایتکارانه آنها هم زیاد شده بود،ووزارت اطلاعات دو مزدور دیگری را هم بخدمت گرفته بود که آنها در خیانت وجنایت ومزدوری رو دست نظری زده بودند اولی هادی شبانی ودومی هم قربانعلی پوراحمدی بودند.

در یک پروسه مرموز صمد نظری درلیست پاکسازی وزیر کیوتین حذف وزارت بد نام اطلاعات قرار گرفت البته در قدم اول ثمره فمن یعمل مثقال ذره شریره فمن یعمل مثقال ذره خیریره است .
 اما خائنین خوب میدانند که نظام ولایت وبخصوص سیستم بد نام وزارت بر حذف وترور وپاکسازی بناست ویک روزی هم خودشان به این سرنوشت ناگزیر دچار خواهند شد.

هادی شعبانی با قربانعلی پوراحمدی که هردو الان خودشان به خاطر جنایات بیشماری که علیه خانواده های مجاهدین ومبارزین وهمچنین شرکت در قتل صمد نظری به ریاست انجمن نجات گیلان ومازندران رسیدند ولی فکر نمیکردند روزی این قتل گریبان آنها را خواهد گرفت هرچه سعی کردند وانمود که ما نبودیم و...نشد وهمه استان گیلان ومازندران فهمیدند که صمد نظری را هادی شبانی وقربانعلی پور احمدی برستور وزارت اطلاعات سر به نیست کردند.
بیشتر بخوانید
اما امسال یک فضیحت بزرگی براه افتاد که درست در سال روز قتل صمد نظری هادی شبانی به کلمدان زادگاه ومحل دفن صمد نظری رفت واز قبل هم کلی تبلیغات کرد وتدارک دید  تا شاید چند نفری را بر سر قبر صمد نظری جمع کند ولی کسی به حرفهای آنها محل نگذاشت ویک خبر درونی هم داریم که هادی شبانی به یکی از دعوت شده ها گفته بود که بابل وگیلان ومازندران سنتا وتاریخا مال مجاهدین است وما زیاد توان مانور نداریم حتی ممکن است علیه ما کاری کنند بهمین دلیل ما مجبوریم به همین حد هم رضایت دهیم همین مقدار هم از بس زیر فشار بودیم گرفتیم والا برای صمد نظری که برنامه نداشتیم.

آری هادی شبانی وپور احمد وغضنفری ومزدوران زیر مجموعه آنها از اسکاردی وگلی وافغان بیچاره وصالحی ... هم به این سرنوشت دچار خواهند شد آنها که بدتر وخیانت بارترازمسعود دلیلی که نمیتوانند به وزارت اطلاعات وسپاه قدس خدمت کنند چی شد چرا پوستش را کندند واو را سوزاندند.
شما هم نمیتوانید دستان خون آلود خودتان که به خون خانواده ها وخون مجاهدین وحتی به همکار مزدورتان ودیگران آلوده است را با تبلیغات ویا با این مراسم در کلمدان پاک کنید تازه دیدید که با چند نفر چه فضاحتی را ببار آوردید .

روز حساب رسی از ولی فقیه با برجام که بدست توانای مقاومت ایران انجام شده بود فرا رسیده است واکنون زمان آن است که مردم حق خودشان را از ولایت فقیه خون ریز بگیرند شما هم که سرنوشت خود را با ولایت ووزارت گره زده اید بسیار عاقبت بدی خواهید داست حالا بروید برای وزارت اطلاعات وبفرموده علوی وروحانی مرثیه برجام بنویسید ودر این دفن وکفن پروژه اتمی وبمب سازی شرکت فعال داشته باشید با دلی پر خون ولبی خندان (مانند آقای ظریف) ویا بفرموده وزارت اطلاعات بانوشتن در باره رفع تحریمها صورت روحانی را سرخ کنید شما مزدور وگماشته بی مقداری رد نزد ملت ایران نیستید که باتمامیت نظام زهر خورده ولایت دفن خواهید شد و

بیشتر بخوانید

هادی شعبانی(شبانی) در"کلمدان" وقتی قاتلان بر قبر قربانیان خود فاتحه میخوانند.
عبرت تاریخ را میبینید ؟!!
هادی (شبانی )شعبانی قاتل صمد نظری 

بدلیل فشارهای اجتماعی ومردمی ناشی از افشای اینکه هادی شعبانی وقربانعلی پور احمدی بدستور وزارت اطلاعات صمد نظری را پاکسازی کردند دست به یک تاتر مسخره در روستای کلمدان بابل یعنی سر قبر صمد نظری زد تا شاید با نعل وارو بار این فشار را کم کند. ولی رسوائی وپرونده سیاه این جنایتکاران که حتی به هم پالکی هایشان هم رحم نمیکنند مانند هادی شعبانی بیش از این است که این مزدوران جنایتکار بتوانند با یک نمایش مسخره سفید سازی راه بیندازند.
حرفها گفته شد ونیازی به تکرار ندارد مردم هم خوب واقعیتها را میدانند.
بیشتر بدانید

صمد نظري وسعيد امامي وهر دو با يك شرنوشت ننگين و مشترك ”ايست قلبي” توسط مافياي وزارت اطلاعات 


شعیانی از نظر اجتماعی یک فاسد جنایتکار وخائنی خطر ناک است آنگونه که در شمال به یک گراز وحشی تشبیه شده است

شعبانی بدلیل جنایاتی که علیه خانواده های واقعی مجاهدین مرتکب شده واغلب مواقع رو دست شکنجه گرهای وزارت اطلاعات بلند میشود بسیار منفور است بهمین دلیل کمتر در ملا عام ظاهر میشود ومستمرا وحشت زده ودر نگرانی بسر میبرد .



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر