۱۳۹۴ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

همنوایی سوته دلان سلطنت ولایت فقیه - سیاوش جعفری

همنوایی سوته دلان سلطنت ولایت فقیه - سیاوش جعفری

پس از خوردن جام زهر اتمی و عقب نشینی خامنه ای از شعار استراتژیک بمب اتمی به
مثابه تضیمن بقای رژیم ولایت فقیه ، رفسنجانی گفته بود باید حواسما ن باشد که، از این شرایط مجاهدین  استفاده نکنند.
یکی ازکارگزاران رژیم هم در محفلی برای تعدادی ازجوانان گفته است
ما در این شرایط باید خیلی حواسمان به مجاهدین باشد، بیشتر از خارج کشور داخل کشور مد نظراست که آنها مردم و جوانان را به سمت خودشان جذب نکنند.  مجاهدین تنها نیرویی هستند که:
 اولا : سازمان و تشکیلات دارند.
ثانیا : شعار نو برای جوانان و زنان دارند به همین خاطر برای نسلی که آنها را هم خیلی نمی شناسند و نسبت به حوادث اولیه انقلاب بی خبرهستند جاذبه دارند آنها در فضای مجازی در همه جا هستند.
ازهمه مهمتر همه میدانند ،آنها بودند که فعالیت های هسته ای  ما را برملا کردندو ما را به این نقطه رساندند که خودمان پروژه ای را که میلیاردها دلار برای آن سرمایه گذاری کردیم تعطیل کنیم. پس چه بخواهیم و چه نخواهیم آنها میتوانند ازاین شرایط بهره برداری کنند،آنها سالها روی این پروژه انرژی گذاشته اند که خطشان را به جلو ببرند . ازآنجا که طی این سالها هیچ  گروه دیگری بجز مجاهدین در زمینه اتمی با ما مخالفت علنی نمیکرد ، به منطور مقابله با آنها باید ازظرفیت های همه گروههای دیگر حتی اگر مخالف نظام هم باشند استفاده کنیم . ما باید به هرطریق ممکن  این کار را انجام بدهیم.
مصاحبه های رسوای آیه الله بی بی سی و صدای امریکا با شکنجه گران و روسای دوایر مختلف ساواک شاهنشاهی که آموزگار شکنجه گران و بازجویان نظام ولایت فقیه مانند علوی و مجبتی حلوایی و لاجوردی میباشند،  درراستای تقویت خط رفسنجانی – روحانی میباشد. 
براي خواندن ادامه مطلب اينجا را كليك كنيد
http://pezhvake-iranzamin.blogspot.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر