۱۳۹۳ آبان ۳, شنبه

مريم رجوي: اعدام ريحانه، نشانه ديگري از توحش رژيم آخوندي و آن روي سكه جنايت ضدبشري آخوندها در اسيدپاشيدن بر روي زنان و دختران بيگناه ايراني است

03 آبان, 1393
ريحانه جباري، دانشجو و طراح 26ساله اعدام شد
مريم رجوي اعدام ريحانه جباري، دانشجو  و  طراح دكوراسيون 26ساله را نشانه ديگري از توحش و زن ستيزي رژيم آخوندي توصيف كرد. وي گفت اين اقدام سبعانه آن روي سكه جنايت ضدبشري آخوندها در اسيدپاشيدن بر روي زنان و دختران بيگناه ايراني است.

وي از عموم مراجع بين المللي مدافع حقوق بشر و حقوق زنان خواست اعدام اين دختر جوان دانشجو را قويا محكوم نمايند و اقدامات سريع و لازم الاجرا عليه رژيم آخوندي براي توقف اعدام و شكنجه و كشتار در ايران اتخاذ نمايند.
سحرگاه شنبه 3 آبان، ريحانه جباري، دانشجو و طراح دكوراسيون بعد از هفت سال و نيم اسارت در چنگ دژخيمان رژيم آخوندي در زندان گوهردشت كرج به دار آويخته شد. وي شب پيش از آن از زندان قرچك ورامين كه شكنجه گاهي قرون وسطايي است، به بند قرنطينه گوهردشت منتقل شده بود. اين جنايت به اصرار سركردگان وزارت اطلاعات و روياروي فراخوانهاي مكرر ارگانهاي بين المللي و فعالان حقوق بشري و حقوق زنان صورت گرفت. مقاومت ايران بارها براي نجات اين دختر جوان فراخوان داده و كمپينهايي را براي نجات وي برگزار كرد.
ريحانه جباري، درسن 19سالگي بعد از آن كه با سلاح سرد در مقابل يك مأمور اطلاعات به دفاع از خود پرداخت، زنداني شد. اين مأمور اطلاعات در يك طرح فريبكارانه قصد تعرض به ريحانه را داشت كه او به ناچار به دفاع از خود برخاست. اين درگيري به قتل اين عامل اطلاعاتي رژيم منجر شد. دژخيمان رژيم آخوندي براي وادار كردن ريحانه به اعترافات اجباري او را تحت شكنجه هاي وحشيانه قرار دادند.
 رژيم زن ستيز آخوندي تلاش دارد با اعدام زناني كه در مقابل سركوبگريها و رذالتهاي عوامل رژيم سر خم نكرده اند، از همه زنان و جوانان زهر چشم بگيرد و جو ارعاب را در جامعه شدت بخشد.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
3 آبان 1393 (25 اكتبر 2014)
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر