۱۳۹۳ آذر ۲۴, دوشنبه

اصول هرگز به محاصره درنخواهند آمد


 




سايت دنيا الوطن- فلسطين 21/8/93

« از سال 2003 كه شاهد اشغال عراق توسط آمريكا و گسترش نفوذ و هژموني رژيم ايران در اين كشور به روشها و راههاي مختلف بوده است، اين رژيم همواره در تلاش سختي براي از بين بردن ساكنان اشرف و ليبرتي مي‌باشد آنها اعضاي سازمان مجاهدين خلق، يگانه نيروي سياسي اصلي هستند كه مخالفت خود را با رژيم ولايت‌فقيه اعلام نموده و به‌رغم همه تلاشهاي تطميع و تهديد از جانب رژيم ايران به اين رژيمي تن نداده‌اند.

مشكل بزرگي كه اين رژيم در آن افتاده و بمانند ماسه‌هاي روان، زمين را زير پاي آن سست كرده، اين است كه حمله و هجومهاي وحشيانه اي كه بواسطه مزدورانش در عراق انجام داده است از يكسو و پايداري و مقاومت ساكنان اشرف و ليبرتي در برابر اين وحشيگريها از سوي ديگر، شگفتي و حيرت مردم ايران را برانگيخته و آنانرا در نظر مردم ايران به سمبلها و الگوهايي والا تبديل كرده است. رژيم ايران بعد از تلاش براي از بين بردن ساكنان، دست به‌كار آن شد تا هر كس را كه از آنها صحبت مي‌كند يا براي ديدارشان به عراق مي‌رود بازداشت كند، و بعد از آن‌كه ساكنان اشرف و ليبرتي در دايره توجهات ارگانهاي امنيتي رژيم قرار گرفتند، بحث روز مردم ايران شده‌اند، امريكه رژيم ايران را به وحشت انداخت و ديوانه كرد به‌طوري‌كه كشتارهاي وحشيانه اي مانند قتل‌عام 8آوريل 2011 و 1سپتامبر 2013 را مرتكب شد قتل‌عامهايي كه جنايت عليه بشريت شناخته شده است. اما به‌رغم قساوت و وحشيگري اين دو جنايت، ساكنان هم‌چنان مانند كوهي استوار برجاي مانده و به فانوسها و مشعلهايي تبديل شده‌اند كه آزادي‌خواهان جهان از آنان الهام گرفته و درسها مي‌آموزند.

9 حمله نظامي وحشيانه عليه اين ساكنان طي دو دوره حكومت نوري مالكي با همه رذالت و وحشيگري كه در آن حملات به‌كار گرفته شد، نتوانست ساكنان اشرف و ليبرتي را از ايمان و وفاداري به اصول و آرمانهايشان و از ادامه پيمودن مشي آزادي‌خواهانه‌شان و از مقاومت و پايداري رودرروي قدرتمندترين رژيم استبدادي در تمام جهان باز دارد. از اين‌رو رژيم ايران، به حكومت وابسته مالكي امر كرد تا محاصره ظالمانه اي را عليه ساكنان اعمال كند محاصره اي كه هرسال بيشتر و بيشترمي‌شود و رژيم منتظر است تا از طريق اين محاصره روحيات اين ساكنان و ايمانشان به اصول و آرمانهايشان را شكسته و آنانرا به تسليم و تن‌دادن به رژيم وا دارد. اما هم‌چنان كه جهان مشاهده مي‌كند روحيه و پايداري و مقاومت ساكنان، هم‌چنان‌كه وفاداريشان به آرمانهايشان و آمادگي كاملشان براي فدا و قرباني به هر قيمت در مسير آن، هرسال بيش از سال قبل قدرتمند و راسخ مي‌گردد.

وحالا رژيمي كه در ابتداي سال 2003تنها با 3500 ساكن اشرف و ليبرتي مواجه بود، امروز و بعد از آن همه طرح و برنامه‌هاي مشكوك و حملات خونين و محاصره ظالمانه خود را در برابر خلق ايران ميابد كه در تماميتش مانند اشرف و ليبرتي شده و رودرروي رژيم ايستاده است. و مي‌داند كه اين خلق با رهبري شجاعانه مقاومت ايران مترصد و منتظر لحظه مناسبي است كه عليه آن قيام نموده و آن را به رژيم شاه ملحق كند. لحظه اي كه ديگر بسيار بسيار نزديك شده است».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر