۱۴۰۳ مهر ۱۴, شنبه

آکسیوس : اسرائیل در روزهای آینده پاسخ نظامی گسترده‌ای به حکومت ایران می‌دهد

 آکسیوس : اسرائیل در روزهای آینده پاسخ نظامی گسترده‌ای به حکومت ایران می‌دهد


حملات گسترده اسرائیل به رژیم در روزهای آینده 


سایت آکسیوس به نقل از منابع آگاه در اسرائیل نوشت که این کشور قصد دارد در روزهای آینده پاسخ نظامی گسترده‌ای به حملۀ اخیر موشکی تهران بدهد و علاوه بر تأسیسات نفتی ایران دیگر زیرساخت‌های این کشور از جمله تأسیسات اتمی و همچنین پایگاه های سپاه پاسداران را هدف قرار بدهد.

آکسیوس به نقل از منابع دیگر گفته است که قتل‌های هدفمند و انهدام سامانه‌های دفاع هوایی ایران از دیگر اهداف احتمالی حملات اسرائیل به ایران خواهند بود. یک مقام ارشد ارتش اسرائیل گفته است که حکومت ایران در حملۀ اخیرش دهها موشک به روی ساختمان موساد پرتاب کرد که هیچکدام‌شان البته به هدف نخورد.

به گفتۀ مقامات اسرائیلی دیروز سه شنبه اول اکتبر با پرتاب نخستین موشک‌های جمهوری اسلامی ایران به روی اسرائیل، کابینۀ امنیتی این کشور تشکیل جلسه داد و پس از ساعت ها گفتگو به این نتیجه رسید که به حملۀ موشکی ایران باید پاسخ نظامی گسترده بدهد. به نوشتۀ آکسیوس قرار است امروز چهارشنبه بنیامین نتانیاهو پس از نشست کابینۀ امنیتی اسرائیل، با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، دربارۀ شکل پاسخ نظامی به ایران مشورت کند. اسرائیل مایل است پاسخ نظامی خود را با دولت آمریکا هماهنگ سازد، زیرا، در صورت پاسخ حکومت ایران به حملۀ اسرائیل، این کشور علاوه بر مهمات نیروی هوایی خود نیازمند هماهنگی عملیات خویش با فرماندهی نیروهای آمریکایی در منطقه (سنتکام) است. ار اف ای  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر