۱۴۰۲ آذر ۱۱, شنبه

ضرورت لیست‌گذاری سپاه پاسداران

 ضرورت لیست‌گذاری سپاه پاسداران


سپاه پاسداران باید در لیست تروریستی قرار گیرد

سپاه پاسداران به‌موازات سرکوب اعتراضهای مردمی در داخل ایران، سیاست‌های تروریستی خامنه‌ای را در خاورمیانه نیز به پیش می‌برد. به‌قول لرد سینگ، عضو مستقل مجلس اعیان و معاون گروه پارلمانی تمام حزبی آزادی مذاهب در پارلمان انگلستان: «سپاه پاسداران تحت رهبری مستقیم علی خامنه‌ای فعالیت می‌کند و موظف به دفاع و مهمتر از آن صدور انقلاب اسلامی است. این کار را با دامن‌زدن به ناآرامی‌های مذهبی و منطقه‌یی انجام می‌دهد در حالی که بی‌رحمانه هر گونه مخالفت یا قیام داخلی در ایران را سرکوب می‌کند». یعنی تروریسم منطقه‌یی و بین‌المللی این رژیم وجه مکمل سرکوب در داخل ایران است.

لرد ویتی عضو مجلس اعیان و معاون پیشین پارلمانی وزارت محیط‌زیست انگلستان هم به درستی بر این واقعیت انگشت می‌گذارد:

«قبل از هر چیز به یاد داشته باشیم که مشکل با رژیم ایران و سپاه پاسداران در ماهیت آن، نحوه برخورد آن با مردم ایران و سرکوب هر گونه اعتراض، سرکوب زنان، برخورد با مخالفان، اعدام هزاران نفر و آن‌طور که شنیدیم این سیاست را در خارج از کشور با مخالفان خارج از کشور نیز دنبال می‌کند».

این مواضع واقع‌بینانه بیانگر آن است که برای پایان دادن به فاشیسم از نوع دینی آن در ایران، باید بر لیست‌گذاری سپاه پاسداران تمرکز کرد. این چیزی است که وجه مشترک سخنرانی سخنرانان کنفرانس بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر