۱۴۰۳ اردیبهشت ۲۹, شنبه

تهدید قاآنی علیه فرانسه، بریتانیا و آلمان: حساب‌تان سر جای خودش است

 تهدید قاآنی علیه فرانسه، بریتانیا و آلمان: حساب‌تان سر جای خودش است


اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس © Tasnim

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس، با اشاره به همکاری قدرت‌های غربی با اسرائیل در ماجرای حملۀ ایران علیه این کشور، هشدار داد که جمهوری اسلامی این  موضوع را فراموش نکرده و به موقع پاسخ آن را خواهد داد.

روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، اسماعیل قاآنی در مراسمی به یاد محمدهادی حاج‌رحیمی - یکی از فرماندهان سپاه که در حملۀ اسرائیل به دمشق کشته شد – در بارۀ حملۀ تلافی‌جویانۀ ایران به اسرائیل گفت: «پیروزیِ در عملیات وعدۀ صادق» به شمار موشک‌ها و پهپادهایی که به خاک اسرائیل رسید ربطی ندارد و «به‌قدری اسرار درون این عملیات نهفته است که زمان زیادی طول می‌کشد تا کسی بتواند آن را تحلیل کند.»

او سپس پیام عملیات «وعدۀ صادق» را به کشورهایی که «به حمایت آمریکا دل خوش کرده‌اند» چنین خلاصه کرد: «خوب است مقداری عقلشان را به‌کار بیندازند... آیا آمریکا از آنها بیشتر از اسرائیل دفاع می‌کند؟»

قاآنی در پایان به تهدید کشورهایی پرداخت که هنگام حملۀ موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، به کمک این کشور  شتافته بودند. او گفت: «همه جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایات‌شان به حساب‌شان نوشته شده است. فرانسه، آلمان و انگلیس فکر نکنند آن شب آمدند و هواپیماها را آوردند و قضیه تمام شد و رفت. بله، آن شب تمام شد اما حساب آنها سر جای خودش است.» او در این تهدید صریح، اسمی از آمریکا نیاورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر