۱۴۰۲ شهریور ۱۰, جمعه

معمولا نشانه روی مجاهدین دقیق است واین بار هم بخال زدند مزدور شاه وشیخ غفور فتاحیان به یاری مزدور آیت الله ها داوود باقر وند وخودآیت الله بی بی سی آمد

 معمولا نشانه روی مجاهدین دقیق است واین بار هم بخال زدند مزدور شاه وشیخ غفور فتاحی چماقدار ساواکی ها به یاری مزدور آیت الله ها داوود باقر وند و خود آیت الله بی بی سی آمد




این داستان در ییلاقهای شمال وروستاهای مناطق جنگلی زیاد شنیده میشود وبسیار مرسوم وجا افتاده واتفاقا درست هم از آب در میاید .

در مسیر گله های بز والاغ افراد خبره ای نشسته اند وبه رسم وسنت روستائی بزوخرهای گر تاکید میشود فقط حیوانات گری (حیواناتی که بیماری گر بخصوص در سم دارند) را در مان میکنند .

درمان این حیوانات بیماری به شیوه داغ کردن است کوره هائی دارند که آهن داغ میکنند وبه سم بز یا خر والاغ های گری میکشند ودرمان میشوند .

وقتی کله ای از جلو این فرد که خر یا بز گری را داغ  میکند رد میشود حیوانات سالم اصلا عین خیالشان نیست ورد میشود اما بز یا خر بیمار همین که به این محل میرسد غریزی میرود وپایش را بالا میگیرد تا داغش کنند.

حالا حکایت حکایت غفور فتاحیان است که خودش آمده وسم خودش را بالا برده که بله منهم بریده مزدوروالبته از مدل دو مارکه شاه وشیخ هستم وبیماری گری از نوع نفوذی بریده وخائن اطلاعات وسپاه تروریستی قدس دارم .

این مامور اطلاعات سپاه تروریستی قدس وچماقدار ساواکی در خارج واروپا دمش به تله افتاده زیرا هم رفته از داوود باقر وند دفاع کند که بله  آدم بسیار مهمی بود که دوباره جهت اطلاعاتش همه لینک های قبلی را دوباره در زیر میزنیم .

داود باقر وند یک سفله بی مقداراست که خودش آینده خود را صد بار بدتر از دژخیمان توصیف کرده است اما بی بی سی از سر افلاس یک سفله را رونمائی میکند قسمت چهارم .

درهمین رابطه بخوانید:

-داود باقروند ارشد ؛ خدمتگزار وزارت اطلاعات رژیم آخوندی

داوود باقر وند ارشد مزدوردروغ گوونشخوار کننده پس داده های ولایت ووزارت بد تر از پاسدار سپاه قدس وشکنجه گر وزارت بد نام اطلاعات در بی بی سی آن مقدارکه برخی ها از او خواستند ۹ سال زیر عبای ملا را افشا کن وبنویس.

-عيسی آزاده از هتل مهاجر تا بازگشت مخفيانه به ايران

مزدور داود باقروند ارشد؛ مأمور وزارت اطلاعات وپا دو سپاه تروریستی قدس رژیم ایران در اروپا(مرکز آن آلمان )



احمقانه تر از همه اینکه رفته یک چیزی را یعنی ابروی ولایت ووزارت را درست کند زده چشممش را از ناشی گری وحماقت کور کرده است واز بی بی سی هم دفاع کرد که والا بخدا به بی بی سی هم نگوئید آیت الله بی بی سی که مجبور میشویم حرفهای ایرانیان وجوانان شورشی را که برای بی بی سی عمامه گذاری هم کردند وتصاویرش را دوباره بگذاریم.


 تا کور شود هر اطلاعاتی نفوذی ومزدور شاه وشیخی مثل ایرج صاحی که قبلا سمش را بعنوان مزدور گری اطلاعات بالا برده بود یا مثل غفور فتاحیان که امروز سمش را بالا برد که اعلام گری ومزدوری کرد.البته هیچ نیازی به اینهمه دردسر دادن به خودش وآمرانش در ولایت ووزارت نبود چه کنیم که غریزی یا بفرموده خودش را بار دیگر لو داد.

آری کوری عصا کش کور دیگری شود

غفور فتاحیان کیست 

غفور فتاحیان مزدور وزارت اطلاعات و چماقداران ساواکی و عناصر مشکوک تحت‌ پوش انتظامات تظاهرات در بروکسل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر