۱۴۰۲ شهریور ۱۴, سه‌شنبه

حامد صرافپور یا شاکر جلاد قاسم سلیمانی وحسین نقدی سرکرده بسج وپادو احمد خاتمی خرچنگ نظام که ازقتل عام ۱۰ شهریور وارونه میگوید .

 حامد صرافپور یا شاکر جلاد قاسم سلیمانی وحسین نقدی سرکرده بسج وپادو احمد خاتمی خرچنگ نظام که ازقتل عام ۱۰ شهریور وارونه میگوید .

حامد صرافپور یا شاکر جلاد قاسم سلیمانی وحسین نقدی سرکرده بسیج ووزارت بد نام اطلاعات


واقعا الان کم کم دارد مفهوم خالص سازی به مفهوم واقعی انسانیت زدائي از نوع انسان را در چند مطلب از هادی شبانی مریم سنجابی وبخصوص حضوربریده مزدور خائن داوود باقرونددر آیت الله بی بی سی  ترجمه ومعنا میشود .

واقعا کلمات هم در حاکمیت ولایت فقیه قتل عام شده ومعنای واعی یا مرسم قبلی خود را از دست دادند مثلا خط فقر نداریم، شده خط فلاکت وخط مرگ

مجاهد را منافق میگویند  . دانشجو و استاد را از دانشگاه اخراج یا زندان وبرخی ها را هم اعدام میکنند وحشد والشعبی قاتل وحدادی مداح آدم کش هرزه میشوند دانشجو و استاد دانشگاه  راستی وقتی خمینی دجال ضد بشر شود امام

یا خامنه ای روضه خوان که خودش هم اعتراف کرد که بی سواد ولایق نیست میشود ولی فقیه البته با ولایت قتل عام وقتی احمدی نژاد هزار تیر میشود رئيس جمهور ومهمتر وقتی قاتل ۶۷ میشود رئیس جمهور انتظار دیگری باید داشت .

واما اصل مطلب

معلوم است که مافیای هابیلیان ومافیای نجات رژیم ووزارت اطلاعات وقضائیه جلادان وانواع اقسام فارس وتسنیم وایرنا بخط شدند وبریده مزدوران را بفرموده وا داشتند که درحتی ناشیانه و وارونه بقیمت رو کردن ولو دادن ماهیت پاسداری واطلاعاتی خود نشخوار قاسم سلیمانی خامنه ای نقدی وخرچنگ نظام را علیه مجاهدین بنویسندتا یکی از چندین امتحان خالص سازی را داده باشند.

جالب توجه سبقت در چاکری و نوکری وسرعت نشخوار پس داده های خامنه ای وسران رژیم قاسم سلیمانی ونقدی وخرچنگ نظام بود حتی اگر پاسداری ومزدوری خودشان را نشان بدهند وهزار قاف یا سوتی بدهند مانند داوود باقروند در بی بی سی .

اما در این میان حامد صرافپور چاکر ونوکر وشاکرد جلاد قاسم سلیمانی دیدنی تر وخواندنی تر از همه بود .

حامد صرافپور در این میان خیلی بی دنده وترمز وحول پای منبر رفت ودر رابطه با  

داغ ترین روزهای شهریورنوشت :

این روزها یادآور دو رخداد مهم در تاریخ کشورمان است که هردو ارتباط مستقیم به فعالیت های سازمان مجاهدین خلق دارد. 8 شهریور 1360، مردم ایران شاهد تأسفبارترین اقدام تروریستی (پس از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی) بودند که در آن دفتر نخست وزیری تخریب، و محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر (دو تن از عدالتجوترین مسئولین کشور) به همراه 3 نفر دیگر از مقامات و شهروندان ایرانی به شهادت رسیدند.

شما بسیجی مخلص تر از این وپاسدار اطلاعاتی دلسوزتر از این دیده بودی؟ که مردم در تظاهرات فریاد میزدند بهشتی بهشتی طالقانی را تو کشتی ؟ البته بیشتر خجالت کشید مرثیه سرائی کند وآنرا در آستانه اربعین حسینی به ۷۲ تن کربلا بچسباند وسریع رفته روی بز اخفشی بنام رجائی والبته باهنر .

که بله اینها درست بعد از ۳۰ خرداد وبرگبار بستن مردم در خیابان وکودتای خمینی برای خالص سازی بوده است که بتوانند در برابر قیام مردم بایستند وحامد صرافپور آنچنان مخلصانه کلوس گذاشت ودرجه وزاویه عدالت جویانه آنها را در آورد که چشم پاسداران دیگر وبسیجی های دیگر را خون آلود کرد.

البته حامد صرافپور وقیح تر از بقیه بود وهست ولی نمیدانیم چرا خجالت کشید این روزنامه  اطلاعات را با همان بیانات خمینی دجال میگذاست که ما برایش میگذاریم که بهتر است خودش بگوید چرا؟.


8 شهریور 1360

اما نگران نباشید این پاسدار مخلص واطلاعاتی جان بر کف حامد صرافپور سریع جبران میکند وچنین مینویسد: 

اما سازمان خیلی زود متوجه شد که پایگاه اجتماعی آیت الله خمینی بسیار گسترده تر از آن است که وی با ترور سران حکومت بتواند به براندازی نظام برسد. وی چندسال بعد اعتراف کرد که شناخت کافی نداشته ...و آنرا به خشونت غیرقابل تصور بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتباط داد تا خود را برهاند.

میبیند چگونه آب از لب ولوچه این پاسدار وشاگر جلاد قاسم سلیمانی سرازیر شد وقتی از پایگاه اجتماعی خمینی جلاد ضد بشرنام میبرد ؟

اما حامد صرافپور این پاسدارسپاه قدسی خالص سازی شده خیلی عجله دارد وهیچ آداب وترتیبی را نمیجوید ویک راست سراغ نشخوار حرفهای قاسم سلیمانی حسین سلامی ونقدی سرکرده جنایتکار بسیج میرود که بله در اشرف چنین وچنان شد

بهتر است ابتدا به حرفهای قاسم سلیمانی در خبرگان نظام‌!! بعد از جنایت ۱۰ شهریور وقتل عام ۵۲ قهرمان مجاهد بپردازیم ...

اظهارات اخیر قاسم سلیمانی در مورد حمله به اردوگاه اشرف

قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، بخش برون مرزی سپاه پاسداران در سخنرانی خود در مجلس خبرگان در روز سه‌شنبه ( ۱۲ شهریور/۳ سپتامبر) حمله به اردوگاه اشرف و کشته شدن ۵۲ تن از اعضای مجاهدین خلق را "قضیه‌ای مهم‌تر از حمله مرصاد" دانست. خبرگزاری فارس، وابسته به نهادهای امنیتی و نظامی در ایران از قول یکی از اعضای مجلس خبرگان نوشت: « سردار سلیمانی در این جلسه به قضیه عراق و اردوگاه اشرف پرداخت که بیش از ۵۰ نفر از آنها کشته شدند که بسیاری از آنها از سران منافقین (مجاهدین) بودند و ۱۰ نفرنیز مفقود شدند و این قضیه، مهمتر از حمله مرصاد بود و در واقع وعده خداوند محقق شد.» 

محمدرضا نقدی فرمانده بسیج سپاه نیز با جملاتی تقریباَ مشابه عبارت سلیمانی در جمع فرماندهان و مربیان بسیجی در استان گلستان گفت: 

« حمله‌ای که توسط مجاهدین عراقی به پادگان اشرف روی داد، مهمتر از عملیات مرصاد بود؛ چراکه تعداد زیادی از سران پلید منافقین در یک روز نابود شدند.» به گفته ناظران سیاسی تکرار چندباره این مواضع از سوی مسئولان نظامی جمهوری اسلامی و بیانیه‌ای که سپاه پاسداران در نخستین ساعات پس از حمله به قرارگاه اشرف منتشر کرد گمانه‌زنی در مورد دخالت احتمالی ایران در این حمله را تقویت می‌کند. در اطلاعیه رسمی سپاه پاسداران ضمن ابراز خشنودی از کشته شدن ساکنان اشرف آمده است: 

« در این اقدام که منجر به هلاکت رسیدن قریب به هفتاد تن از کادرهای فاسد منافقین از جمله هفت تن از شورای رهبری و مسئولان اطلاعات و عملیات سازمان منافقین با بیش از ۳۰ سال سابقه جنایت گردید، یقیناً مایه تشفی خاطر امت اسلامی و خانواده های معظم شهدا خصوصا خانواده های معزز شهدای ترور خواهد شد.» سپاه پاسداران در این پیام، حمله مرگبار به مجاهدین را "انتقام الهی" و تحقق "وعده‌های خداوند" دانسته بود.

ببینیم پاسدار جنایتکار حسین سلامی چی گفت ؟

سردار سلامی:حمله به «اشرف» اهمیت راهبردی در آینده منطقه دارد

۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۰۸:۵۳گروه: سایت-خوان

بعد آسمان ورسیمان بافتن ومرثیه خوانی وسوزوگذار از قدرت مجاهدین وضربات یکه به خامنه ای وپاسداران زد برای اینکه مستیقیم نگفته باشد اینجوری گفت :

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است که فرزندان آن بازماندگان جنایات عراق اجازه ندهند این گروهک مأمن امنی در عراق پیدا کنند و این یک عملیات خودجوش بود که توسط فرزندان نهضت شعبانیه صورت گرفت.

اما چون میدانست که دروغ است چند خط پائین تر گفت

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد حمله اخیر جوانان عراقی به پادگان اشرف و هلاکت تعدادی از سران منافقین، اهمیت راهبردی وسیعی در تحولات آینده منطقه دارد.

وی در ادامه سخنانش در‌گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس با اشاره به حمله نهم شهریور مردم عراق به اردوگاه اشرف، تصریح کرد: همه تحولاتی که امروز می‌بینیم، ریشه‌های دور و نزدیک در واقعیات دارد.

«یکی از اتفاقاتی که در هفته گذشته افتاد و دارای اهمیت راهبردی وسیعی در تحولات منطقه خواهد بود، حمله جوانان عراقی به اردوگاه اشرف و کشته شدن تعداد زیادی از کادرهای اصلی و اعضای شورای رهبری منافقین بود.

اما طاقت نمیاورد ودو چیز را لو میدهد یکی زمان عملیات که میخواستند برود زیر حمله آمریکا به سوریه دوم اینکه لو میدهد برای ما استراتژیک بود حتی اگر مزدوران عراقی هم دخالت داشته باشند که داشتند مزدوران سپاه قدس قاسم سلیمانی بودند که حسین سلامی جنایتکار هم لو میدهد که که حتی عراقی که دور قرارگاه بودند متوجه حمله نشدند راست میگوید چون خودشان در حمله شرکت داشتند. 

ببینید حسین سلامی چه میگوید :

سلامی جانشین فرمانده کل سپاه گفت: این عملیات به دلیل احتمال حمله آمریکا به سوریه فرصت ظهور و بازتاب گسترده رسانه‌ای پیدا نکرد؛ عملیاتی که از لحاظ مقیاس تأثیر از بسیاری از عملیات‌های گذشته بزرگ‌تر و تأثیر آن بر حیات گروهک منافقین بسیار بیشتر از عملیات «مرصاد» بود.

وسلامی بدروغ آنرا به نهضت دست ساز شعبانیه ربط میدهد. 

در جای دیگر هم اینجوری میگوید  این یک عملیات خودجوش بود که توسط فرزندان نهضت شعبانیه صورت گرفت.

اما سلامی حماقت میکندمیگوید که عراقی ها که مزدوران آنان بودند مسئول امنیت اطراف قرار گاه بودند وبدون اطلاع آنها پرنده هم نمیتوانست پر بزند ببینید.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اردوگاه اشرف اردوگاهی بزرگ و با مقیاسی حدود ۶ در ۷ کیلومتر است، گفت: دولت عراق بارها اخطار داده بود که حفظ امنیت اردوگاه بسیار سخت است و منافقین باید آنجا را ترک کنند؛ با این حال هر چه دولت عراق اصرار کرد آنها نپذیرفتند و دولت عراق با استقرار ارتش در اطراف اردوگاه توانست امنیت نسبی را برقرار کند.

 تناقض را ببینید  سلامی لو میدهد که عراقی ها مزدوران ما بودند ودر عملیات همراه ما بودند ومزدور مسعود دلیلی هم راهنمای ما بود اما برای اینکه خیلی واضح اعتراف نکرده باشداینجوری میگوید

اما عملیات مردم به قدری برق‌آسا و غافلگیرکننده در مکان، زمان و روش بود که نه ارتش عراق متوجه شد و نه آنها توان مقابله داشتند.

از جلاد قاسم سلیمانی ونقدیسرکرده آدمکش بسیج وخرچنگ نظام وپاسدار جنایتکار سلامی که این حرفها دروغ ها وادعا ها بعید نیست ببینید حامد صرافپور چگونه تلاش میکند رودست اینها بزند ونشان بدهد که در پاسداری ومزدوری اطلاعات تا کجا مخلص وخالص سازی شده است 

حامد صرافپور مزدور اطلاعات وسپاه تروریستی قدس میگوید   

32 سال پس از این حادثه خونبار، در تاریخ 10 شهریور 1392، قرارگاه اشرف، که تا پیش از سقوط صدام، محلی برای قدرتنمایی مسعود و مریم شده بود، مورد حمله گروه های معارض عراقی که از حضور همکاران صدام حسین در آنجا و دخالت در امور داخلی کشورشان خشمگین بودند قرار گرفت .

میبینید حامد صرافپور شاکرد جلاد وعاشق قاسم سلیمانی کلمه به کلمه جویده ها وپس داده های قاسم سلیمانی ونقدی وپاسدار سلامی را نشخوار وباز نشخوار میکند ومقداری هم باسس مزدوری خود شیرنی هم میکند ودمی هم تکان میدهد

(برای اطلاع جوانانی که از قضایا مطلع نیستند یادآوری کنم که گروه های مردمی عراق، با وجود پیگیری های مستمر برای اخراج مجاهدین از عراق، موفق به اخراج آنان نشده بودند. علت این بود که مسعود رجوی بخاطر حفظ جان و فراهم کردن شرایط برای خروج امن از عراق، حاضر به انتقال تشکیلات مجاهدین به کشور ثالث نبود و با شعار  “اشرف حفظ شرف” و “چو اشرف نباشد تن من مباد”، مجاهدین را به درگیری با پلیس عراق تشویق می کرد.... همین قضیه باعث شد که در نهایت معارضین عراقی به صورت مستقل دست به اقدام بزنند و آن حادثه خونین بوقوع بپیوندد).

جنگ و درگیری مجاهدین با پلیس عراق از مرداد 1388 آغاز شده بود و تا فروردین 1390 در قرارگاه اشرف و آنگاه به شکل دیگری در کمپ لیبرتی ادامه داشت و طی آن دهها عضو مجاهدین کشته و صدها نفر مجروح شدند… اما شدیدترین ضربه به پیکر مجاهدین در تاریخ 10 شهریور 1392 وارد آمد که در این روز گروه های مردمی عراق با نفوذ به داخل اشرف،...

خوب آقای صرافپور، پاسداروشاگرد قاسم سلیمانی نگفتی چگونه مردم نفوذ کردند؟ در حالی که فیلمش هست قاسم سلیمانی از چند جهت بهمراه نیروهای ویژه سوات آموزش دیده آمریکا ولی تحت امر قاسم سلیمانی یعنی سپاه تروریستی قدس با کلاه ولباس ضد گلوله وتفنگ وکلت با صدا خفه کن که راهنمای آنها هم مسعود دلیلی خائن بریده تحت امر قاسم سلیمانی بود، دارندبه اشرف حمله میکنند 
بعد حامد صرافپور میگوید:
 اینها  با یکصد نفر از فرماندهان و اعضای مجاهدین درگیر شدند که به کشته شدن 52 عضو مجاهدین در رده های مختلف منجر شد
 اما جالب تر از همه اینها حامد صرافپور یک سری جعلیاتی میبافد ویک جائی به یک مزدور خائن دیگر در خدمت قاسم سلیمانی واطلاعات رژیم استناد میکند که اگر کسی زهرا میرباقری زن حامد صرافپور را نشناسد فکر میکند کی هست ؟ وچه اعتباری داردکه مجبوریم با عرض معذرت از روباه یک مثالی بزنیم که از روباه پرسیدند شاهدت کیست که گفت دمم 

زهرا میرباقری کیست ؟  کلیک کنید وبخوانید
 این زوج خائن ومزدوریعنی حامد صرافپور وزهرا میر باقری الان در زیر عبای ملا مشغول جاسوسی شیطانسازی وخالص سازی هستند تا در خدمت خامنه ای وپاسداران واطلاعاتی ها علیه مردم وقیام برای سرنگونی باشند .

مزدوران اطلاعات در داخل وسرکوبگران قیام ایران وبرخی مزدوران خارجی ملاها رادر تویتر ببینید وافشاکنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر