۱۴۰۲ خرداد ۱۸, پنجشنبه

حمایت ۱۲۲۰عضو شورای شهر از ۲۷۰شهر انگلستان در حمایت از طرح ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی

 

حمایت ۱۲۲۰عضو شورای شهر از ۲۷۰شهر انگلستان در حمایت از طرح ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی

  • 1
تصویری از  شورای شهر لندن
تصویری از شورای شهر لندن

- بیش از ۱۲۲۰ عضو شورای شهر در ۲۷۰شهر انگلستان در یک بیانیه مشترک با حمایت از قیام مردم ایران و طرح ۱۰ ماده‌یی خانم مریم رجوی تأکید کردند ما در همبستگی با مردم ایران در کنار آنها برای یک جمهوری دموکراتیک با جدایی دین از دولت می‌ایستیم که در آن هیچ فردی به‌خاطر نسبت موروثی یا دین، امتیازی بر دیگران نداشته باشد.

- شهرداران مناطق نیوهام و ساتن در لندن، شهرداران شهرهای لیورپول، دانکستر، برایتون هاو، همل همستد، هارت، تست ولی، واتفورد، آرد اند نورث داون، بلفورد، کمپتون و معاونان شهرداران شفیلد و بلفاست در میان امضا کنندگان بیانیه هستند.

- رؤسای شورای شهرهای ادینبورو، لنکستر، هارت فورد شایر، اسکس، ساوث آکسفوردشایر، ساوث آیرشایر، آبردین شایر، هال سیتی، مایلتون کینز بیانیه مشترک را امضا کرده‌اند.

- ۱۲۰۰ امضاکننده بیانیه، اعضای شوراهای ۲۷۰شهر انگلستان هستند از جمله منچستر، بریستول، گلاسکو، کمبریج، آکسفورد، ریچموند، برایتون، لنکستر، لنکشایر، لیدز، شفیلد، دانکستر، آبردین، لوتون، ساوت همپتون، کنت، لینکلن، بلفاست، لیورپول و مناطق کنزینگتون و هارو در لندن

- بیانیه از خواست مردم ایران برای دستیابی به یک جمهوری دموکراتیک پشتیبانی و خاطرنشان می‌کند مردم ایران در جریان قیام سراسری با شعارهای خود خواستار نفی همه اشکال دیکتاتوری اعم از شاه مخلوع و استبداد مذهبی حاکم هستند و هر گونه ارتباط با هر یک از این دو دیکتاتوری را رد می‌کنند.

- اعضای شورای شهر و شهرداران سرکوب معترضان در ایران را که به کشتار بیش از ۷۵۰ تظاهر کننده و دستگیری بیش از ۳۰هزار نفر منجر شد، محکوم کردند و خواستار توقف فوری کشتار تظاهر کنندگان شدند

- برنامه ۱۰ ماده‌یی خانم مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت که از دو دهه پیش اعلام شده شامل همان ارزش‌هایی است که ما در کشورهای دموکراتیک از آن دفاع می‌کنیم

- قیام شجاعانه مردم ایران ناشی از وضعیت انفجاری جامعه به‌خاطر سرکوب، فقر، تبعیض و فساد حکومتی از یک‌سو و بیش از ۴دهه مقاومت سازمان‌یافته سراسری از سوی دیگر است.

تنها در تابستان ۶۷ بیش از ۳۰هزار زندانی سیاسی که اکثر آنها اعضای سازمان مجاهدین خلق بودند با بربریت قتل‌عام شدند.

امضاکنندگان بیانیه، استمرار دخالت‌های استبداد مذهبی حاکم بر ایران در کشورهای منطقه و در اروپا و از جمله اقدامات تروریستی و سایبری این رژیم در آلبانی را محکوم می‌کنند.

امضاکنندگان بیانیه از جامعه بین‌المللی می‌خواهند در تلاش مردم ایران برای تغییر در کنار آنها بایستد و گام‌های قاطعی علیه رژیم کنونی بردارد از جمله قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سیاه و پاسخگو کردن سران این رژیم به‌خاطر جنایتهایشان علیه بشریت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر