۱۳۹۶ دی ۱۹, سه‌شنبه

گیجی و بلاهت توأمان وزارت اطلاعات آخوندها در اثر قیام مردم


گیجی و بلاهت توأمان وزارت اطلاعات آخوندها در اثر قیام مردم




 در رابطه با مزدور وزارت اطلاعات جواد فیروزمندبیشتر بدانید

جواد فیروزمند از اعضای شبکه برون‌مرزی وزارت اطلاعات در فرانسه

اگر می‌خواهید «بلاهت» و «ردگم‌کنی‌های دستگاه امنیتی خامنه‌ای و روحانی»، در بحبوحة گیجی ناشی از ضربة جانانة قیام سراسری مردم‌ایران را، باهم ببینید، به اراجیف ذیل، از یک خبرچین وزارت اطلاعات آخوندها، بنام محمدجواد فیروزمند توجه کنید که چطور سعی‌کرده با خط «جنگ‌روانی» و «نشان‌دادن آدرس‌های عوضی»، ولی‌فقیه ارتجاع و جلادانش، که در ده‌ها کلیپ مستند طی نخستین هفته قیام، جهان به چشم دیده است چگونه بر روی مردم بی‌دفاع آتش گشوده و ده‌ها جوان میهن را شهید کرده‌اند، را از آماج خشم توده‌های به‌جان‌آمده درببرد:
«…رهبران و اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق مستقر در اروپا، عربستان سعودی، اردن، امارات متحده عربی و … در همکاری مستقیم با سازمان اطلاعات و امنیت عربستان سعودی و برخی سرویس های جاسوسی، با تمام توان و امکانات خود از نواحی غربی، جنوبی و جنوب شرقی، در حال ارسال سلاح و اعزام واحد های عملیاتی به ایران می باشند.
آیا تظاهرات و مطالبات حق طلبانه مردم ایران در شهرها و نواحی مختلف ایران، می بایست توسط یک سازمان تروریستی و فرقه خطرناک به خاک و خون کشیده شود؟
مردم ایران برای صلح، آزادی و احقاق حقوق اقتصادی و مدنی برخاسته اند.
آیا فرانسه و کشورهای عضو اتحادیه اروپا، درمقابل خشونت طلبی و بسیج جنگ مسلحانه رهبران و اعضای سازمان مجاهدین خلق، اقدامی در جهت منع گسترش خشونت در ایران بکار خواهند گرفت؟…» (مزدور وزارت اطلاعات آخوندها محمدجواد فیروزمند در سایت خودش ۱۴دی۹۶)
بنابراین آی فرانسه! آی کشورهای اتحادیه اروپا!‌ آی دنیا! بی‌جهت خامنه‌ای و دولت روحانی یا هر سرکوبگر جنایتکار دیگری را نباید مقصر کشتار مردم تلقی کرد! بیچاره هیتلر را هم با همین کج‌فهمی مجبور به خودکشی کردید! اگر مردم در «انگلستان»، «فرانسه»، «شوروی» و «نروژ» با هیتلر مسالمت آمیز برخورد می‌کردند و «خشونت طلبی و بسیج جنگ مسلحانه» یا مقاومت نمی‌کردند، کجا این‌همه دنیا «به خاک و خون کشیده» می‌شد؟!
م. صادقی
  :لینک ها 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر