۱۳۹۶ دی ۱۹, سه‌شنبه

رژیم ایران به حکومت شماره یک حامی تروریسم در جهان تبدیل شده است - مایک پمپئو

 رژیم ایران به حکومت شماره یک حامی تروریسم در جهان تبدیل شده است - مایک پمپئو

مایک پمپئو مدیر اطلاعات مرکزی آمریکا

مایک پمپئو مدیر اطلاعات مرکزی آمریکا

مایک پمپئو مدیر اطلاعات مرکزی آمریکا در مصاحبه با فاکس‌نیوز، گفت: «مسأله اعتراضات در ایران بسیار واقعی است؛ وضعیت اقتصادی در ایران خوب نیست و این، مردم را به خیابانها کشاند. رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به‌روشنی گفته است که آمریکا از مردم ایران حمایت می‌کند و در انتظار آن است که آنها بتوانند صدایشان را برسانند و وضعیت اقتصادی و زندگی بهتری داشته باشند».

وی رژیم آخوندی را یک رژیم مستبد و واپس‌گرا خواند، و افزود: «چه روحانی که خودش در سال 1999 اعتراضات را سرکوب کرد یا (قاسم) سلیمانی یا خود خامنه‌ای... ، همه آنها خودشان را هدایت‌کنندگان یک حکومت مذهبی می‌دانند و مردم ایران این‌را نمی‌خواهند... قاسم سلیمانی پول (مردم ایران) را در مناطقی هم‌چون لبنان، سوریه و یمن به هدر می‌دهد و (رژیم، با این اقدامات) به حکومت شماره یک حامی تروریسم در جهان تبدیل شده است».

مدیر اطلاعات مرکزی هم‌چنین در مصاحبه با سی.بی.اس. ، گفت: «(مردم ایران) به این دلیل اعتراض می‌کنند که شاهد شکست وعده‌های روحانی و ظریف بوده‌اند و دیده‌اند که آنها نتوانسته‌اند نتایج اقتصادی را که گفته بودند، محقق کنند. آنها گفته بودند که با برجام، وضعیت معیشتی بهبود می‌یابد، تجارت رونق پیدا می‌کند و مشاغل نیز افزایش خواهد یافت. اما چنین اتفاقی رخ نداده است».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر