۱۳۹۴ خرداد ۱۶, شنبه

نادر نادري يا پاسدار نادري هم با تيم هاي اعزامي محمود علوي وزير اطلاعات نظام آخوندي وصل شد




عيسي آزاده مامور شناخته شده سپاه تروريستي قدس وگماشته محمود علوي وزير اطلاعات نظام كه مدتي است به فرانسه اعزام شده بعد از اينكه با پاسدار تروريست وعضو شبكه تروريستي وزارت اطلاعات داوود باقر وند ومزدور سپاه قدس ديگر بنام قربانعلي حسين نژاد هم تيم شدند اينك در حال كسترش شبكه تروريستي وزارت اطلاعات وسپاه تروريستي قدس ميباشند بهمين دليا وزارت اطلاعات او را با پاسدار نادر نادري چفت كرده تا ضمن درسنت شدن كارهاي قانوني واقامتي هماهنگي هايي سر كارهاي ايذاذي وتروريستي عليه پناهندگان مخالف نظام انجام دهند نادر نادري را بهتر بشناسيم
نادر نادري در مرداد ماه سال 83در تيف به شبكه وزارت اطلاعات وصل شد و در ارتباط با مزدوران بهزاد عليشاهي و جواد فيروزمند، يكي از هستههاي اوليه وزارت بدنام را به همراه محمد رزاقي، محمد كرمي، مجيد روحي و حسن پيرانسر در آنجا تشكيل داد.
وزارت اطلاعات براي تسهيل ارتباطات آنها يک دستگاه  تلفن موبايل دراختيارشان گذاشته و آنها از اين طريق، اخبار و اطلاعات تيف را روزانه به اطلاعات گزارش ميكردند.
وي حتي در تيف  هم مورد تنفر خيلي ها بود و وي را«نادر پاسدار» يا«نادر اطلاعاتي» مي گفتند.
نادر نادري در تيف، از طريق مزدور جواد فيروزمند به حاجي(در سفارت رژيم) پيغام داد، در صورتي كه به من كمك كنيد تا به خارج بروم قول همكاري مي دهم و عليه مجاهدين فعاليت خواهم كرد.
پس از تعطيلي تيف، گشتاپوي آخوندي، مأموران خود را در مقري در شهر اربيل عراق، جنب کنسولگري رژيم اسکان داد تا آنها را متشکل نمايد. اين محل پاتوق عوامل رژيم براي جذب ساير نفرات تيف بود.
نادري به همراه برخي ديگر از مزدوران از جمله محمد کرمي، محمد رزاقي(محمد رذل)، مجيد روحي و… صحنه گردان پاتوق وزارت شدند.
توجيه، به روز كردن و فرستادن نفرات جديدالاستخدام به ايران يا كشورهاي اروپايي توسط مأموران وزارت اطلاعات از جمله امامي واسماعيليانجام مي شد.
نادر نادري، محمد رذل و… نفرات را تشويق به همكاري با رژيم كرده و از آنها ميخواستند تا با مراجعه به سفارتخانه و كنسولگريهاي رژيم در كردستان عراق يا بغداد از كمك هاي رژيم و عواملش برخوردار شوند.
در اوايل فروردين87 وزارت اطلاعات نادر پاسدار، محمد كرمي، محمد رزاقي و مجيد روحي را بطور مخفيانه و با يك ماشين مشكي وابسته به خانه فرهنگ رژيم در اربيل، به تهران برد.
آنها پس از آموزشها و توجيهات ضروري با هزينه و امكانات گشتاپوي آخوندي، براي اجراي مأموريتهاي جديد عليه مجاهدين و مقاومت ايران و پناهندگان سياسي به فرانسه اعزام شدند.
نادر نادري از آن پس تا كنون يكي از لمپن پاسدارهاي صحنه گردان نمايشات و پروژههاي مختلف وزارت عليه مجاهدين درفرانسه و به خصوص در استان والدواز مي باشد.
وي هم چنين يكي از عناصر دستگاه جاسوسي و جمع آوري اطلاعات در پوشش فعاليتهاي فرهنگي براي مافياي اطلاعات فاشيسم مذهبي است.
از ديگر مأموريتهاي نادر پاسدار، نامه نگاري به مالكي براي توجيه و مشروع كردن جنايت عليه اشرفيها، مراجعه به نمايندگيهاي ارگانهاي بين المللي، اراجيف نويسي در سايتهاي وزارت، شركت در جلسات مزدوران، مصاحبه با سربي و …  مي باشد.
 
نادر نادري در جمعمزدوران هم پالگي خود
 مسعود خدابنده- كريم حقي- حامد صرافپور-  محمد بازيارپور
برخي  از اقدامات مذبوحانه
در آستانه گردهمايي پرشكوه و عظيم مقاومت براي تغيير رژيم آخوندي كه در 6تيرامسال(سال1393) در سالن عظيم ويلپنت پاريس، گشتاپوي آخوندي چند مأمور و پادوي خود در كل اروپا به پاريس روانه كرد تا چند نمايش خياباني، و خانگي برگزار كنند.
علاوه بر نادر پاسدار، مأمورين و سياهي لشكرهاي وزارت هم چون حميرا محمدنژاد، زهرا معيني، رابعه شاهرخي، محمد كرمي، سبحاني “چاقوكش فياپ”، محمد رذل، قربانعلي حسين نژاد،  بتول سلطاني، بتول ابراهيمي، علي جهاني، مهدي سجودي، ادوارد ترمادو، مهدي نيكبخت و … در اين نمايش شركت داشتند.
رژيم جست و خيزهاي مزدورانش را درشبكه هاي تلويزيوني خود منعكس كرد، از جمله تلويزيون جام جم، شبكه خبر، كانال يك و….
بدنبال آن سايتهاي زنجيرهيي وزارت از جمله اينترلينك، نجات، موسسه راهبردي ديدهبان ِرژيم … ولگردي خياباني اين اراذل و اوباش را درج كردند.
از آنجا كه آخوندها شكست سختي در ممانعت از برگزاري گردهمايي عظيم مقاومت را متحمل شده بودند، روز قبل از اجتماع بزرگ مقاومت(5تير93)، جام جم رژيم گفت:
«جداشدگان از [مجاهدين] در ميدان سن ميشل پاريس تجمع كردند تا از اين طريق … از مسئولان اروپا به‌ويژه فرانسه بخواهند تا سركردگان اين گروهك را از شهر اورسوراز در 40كيلومتري شمال غرب پاريس اخراج كنند».
 
تشبثات مايوسانه گشتاپوي ملايان عليه  ويلپنت پاريس - خرداد91
آخوندها كه از فعاليتهاي سياسي و بين المللي مقاومت و همبستگي ملي ايرانيان در گردهماييهاي سالانه مقاومت به خود ميلرزند مذبوحانه تلاش ميكنند با اعزام مأموران و شكنجه گران اطلاعات آخوندي به پاريس، و با به كار گرفتن مهره هاي مستعمل و مزدوران پيشاني سياه خود و گردآوردن آنها در فرانسه بر ابعاد شكست هاي فضاحت بار در مقابله با مقاومت ايران سرپوش بگذارند.
در همين راستا در آستانه گردهمايي بزرگ 3 تير91 ايرانيان در ويلپنت پاريس، اطلاعات آخوندي از چند ماه پيش در صدد برآمد دست به تدابير و اقداماتي بزند كه تأثيرات آنرا به خيال خودش كم كند.
به همين منظور وزارت اطلاعات تعدادي از مستخدمين خود از جمله نادر نادري، محمد حسين سبحاني، مهدي خوشحال، ادهم طيبي، علي اكبر راستگو، همايون كهزادي، محمود سپاهي، غفور فتاحيان، سعيد ناصري، عليرضا نصرالهي، حامد صراف پور، حسن پيرانسر، جعفر ابراهيمي، محمد رزاقي و محمد كرمي را با مبالغ قابل توجهي كوك كرد تا در خيابانهاي پاريس دم بجنبانند.
 
يك جفت لمپن در تظاهرات خياباني!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر