۱۳۹۴ خرداد ۱۴, پنجشنبه

محمد حسين سبحاني جنايت كار حرفه اي وزارت اطلاعات در آلمان واو يك تروريست واقعي است 2

بازداشت در فرانسه به جرم چاقوكشي و مجروح كردن ايرانيان مخالف
وزارت اطلاعات رژيم ملايان در صدد بود با جمع آوري و اعزام شماري از مأموران خود از فرانسه و ساير كشورهاي اروپايي جلسه‌يي در تاريخ 17ژوئن 2007 در سالن فياپ پاريس عليه پناهندگان و مخالفان سياسي رژيم برگزار نمايد. براي اين كار محمدحسين سبحاني و تعداد ديگري از مأموران خود را از كشورهاي مختلف روانه پاريس كرده  بود. اما قبل از برگزاري جلسه ، به مجرد حضور چند پناهنده سياسي، مزدوران كه تدارك حمله و هجوم را از قبل ديده بودند، به جان پناهندگان افتادند و وحشيانه آنها را با چاقو و قمه و پنجه بوكس و گاز اشك آور،  مضروب و مجروح كردند.
در پي حملات وحشيانه مزدوران، پليس خود را به محل رساند و پس از بررسي صحنه و جمع آوري آلات جرم و شناسايي مجرمين، علاوه بر لغو جلسه مزدوران، محمد حسين سبحاني و دو مزدور چاقوكش ديگر اطلاعات و سفارت رژيم آخوندي را بازداشت و مورد تعقيب قضايي قرار داد. (پيوست شماره 3)

 هفته‌نامة اكورژيونال در روز 27ژوئن 2007، اين مورد نوشت:



فردي که به افشاگري در مورد مجاهدين پرداخته بود يک تروريست واقعي است
اور سور اواز ـ مقاله اي به قلم ژان ـ فرانسوآ دوپاکيه (Jean-François DUPAQUIER)
هفته نامه «اکو رژيونال» ـ چهارشنبه 27 ژوئن 2007
در  تاريخ 5 آوريل 2005 محمد سبحاني در جلو شهرداري اورسوراواز عليه پناهندگي اعطا شده به مجاهدين خلق در فرانسه به تظاهرات پرداخته بود. او اخيراً پس از شرکت در يک چاقوکشي دستگير شده است.
آيا محمد حسين سبحاني يک فرد مسالمت‌جو و دموکرات است که به ناگهان «از کوره در رفته است» و در يک حمله با چاقو به پناهندگان ايراني حمله کرده است يا اين‌که او يک مامور سرويسهاي اطلاعاتي رژيم ملاها (VEVAK) است، همان سرويسهايي که در ايران «قانون اسلامي» را به‌صورت بيرحمانه به مردم تحميل مي‌کنند. در هر صورت اين شاهد ممتاز قاضي بروگير به‌همراه 2 نفر از رفقايش به اتهام حمله با چاقو به مخالفان ايراني در وسط پاريس تحت پيگرد قضايي قرار گرفته است. (پيوست شماره 4)
چاقوکشي



محمد حسين سبحاني جزء يک گروه 3 نفره است که در پاريس دستگير شده‌اند، در جريان يک درگيري بين ايرانيان که قربانيان آن اعضاي مجاهدين خلق بوده اند.
البته جلسه‌يي که در روز 17ژوئن امسال قرار بود در پاريس برگزار شود علني بود. افراد فعال طرفدار رژيم ايران مخصوصا مي‌خواستند که اين مراسم را در سالگرد دستگيريهاي انجام شده در سال 2003 در اور سور اواز برگزار کنند تا به‌تبليغات گسترده  در مورد اين واقعه بپردازند.  
همان‌طور که قابل پيش‌بيني بود مجاهدين خلق به جلو سالن برگزاري اين جلسه آمدند تا اعتراض خود را ابراز کنند. آنها معتقدند که سرويسهاي اطلاعاتي ايران اين جلسه را به راه انداخته‌اند. چند مرد با گاز اشک آور به اين معترضين حمله کردند. يک ايراني بطور جدي با چاقو زخمي شده است.
 «عوامل رژيم ايران»
بنا به گفته منابع قضايي، مهاجم مجهز به سلاح سرد در بازداشت موقت قرار گرفته است و قرار است توسط قاضي مورد بازجويي قرار بگيرد. اين قاضي تصميم خواهد گرفت که آيا اين متهم آزاد خواهد شد يا اين‌که در بازداشت نگه‌داشته خواهد شد.
احکام بازداشت
به دستور قاضي ميشل گاناسيا (Michel Ganascia)، اين فرد به اتهام «وارد کردن جراحات بطور جمعي و عمدي با استفاده از سلاح» در بازداشت موقت قرار گرفته است. بنا به گفته ويليام بوردون (وکيل مجاهدين) ، 7 عضو OMPI شکايتهاي شخصي عليه اين فرد مهاجم ارائه داده اند.
به گفته OMPI يکي از 3 نفري که تحت پيگرد قضائي قرار گرفته اند محمد حسين سبحاني است. او شهرت دارد که مامور سرويسهاي اطلاعاتي ايران است. او يکي از کساني است که عليه مجاهدين شهادت داده بود و در چارچوب تحقيقات قضايي در مورد OMPI توسط DST مورد استماع قرار گرفته بود. در جريان تظاهراتي که در تاريخ 5 آوريل 2005 در شهر اورسوراواز عليه شهرداري اورسوراواز و OMPI به راه انداخته شده بود سبحاني با نفرت بسيار به شعاردادن مشغول بود و تصوير او در عکسي که در ان زمان توسط خبرنگار اکو رژيونال گرفته شده است به چشم مي‌خورد. اين نکته که سبحاني شاهد اصلي پرونده‌يي است که قاضي بروگير آن را دنبال مي‌کند به خودي خود نشان مي‌دهد که اين پرونده تا چه ميزان سست و نامستحکم است.


محمد حسين سبحاني بارها به اتفاق ساير مزدوران قبل و بعد ازحملات مالكي به اشرف ، به منظور شناسايي و تكميل اطلاعات مزدوران عراقي و نيروي تروريستي قدس به عراق مسافرت كرده و در اطراف اشرف به شناسايي مواضع مجاهدين ومحلهاي استقرار آنها پرداخته است .


پس ازحمله مالكي به اشرف كه منجر به كشته ومجروح شدن تعدادي ازمجاهدين گرديد و مزار شهداي مجاهد خلق به اشغال نيروهاي عراقي ومالكي جنايتكار درآمد . مزدور سبحاني به مزار اشرف رفته و ازطريق مصاحبه با راديو تلويزيونهاي عراقي ، به زمينه سازي براي كشتار بزرگ اشرف اقدام نمود .


بعداز دستگيري كريم حقي بوسيله پليس هلند و لو دادن همه فعاليت هاي وزارت اطلاعات درخارج كشور، به دليل محدوديت هاي كريم حقي براي فعاليت هاي علني ، مسوليت او را وزارت اطلاعات به محمد حسين سبحاني محول كرده است وكريم حقي به فعاليت هاي مخفي روي آورده است .


ولي ساير مزدوران وزار ت اطلاعات ، محمدحسين سبحاني را متهم به بي عرضگي و بالا كشيدن بخشي از پولهاي ساير مزدوران كرده اند و او را قبول ندارند .هماهنگي هاي اجرايي را سبحاني با  شادانلو انجام ميشود .
محمد حسين سبحاني صحنه گردان ، اكسيون هاي چند نفره وزارت اطلاعات را درفرانسه ويا آلمان بعهده دارد .
گرفتن اجازه برگزاري اكسيون در فرانسه بعهده يك مامورديگر وزارت اطلاعات به نام جهانگير شادانلو ميباشد.


هماهنگي هاي اجرايي را سبحاني با  شادانلو انجام ميشود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر