۱۳۹۴ مرداد ۱۶, جمعه

خامنه اي قطره از درياي فساد چپاول ودزدي وجنايت(يك فيليم كوتاه ) دستگاه ولايت فقيه

خامنه اي و قطره از درياي فساد چپاول ودزدي وجنايت دستگاه ولايت فقيه نابود كننده حوث ونسل ايران وايراني
اول ببينيد بعد بخوانيد

هيچ شك وابهامي براي هيچ ايراني كه فقط وطن پرست باشد نه يك انقلابي يا سياسي و...ميداند كه خميني بناي مملكت را برروي اقتصاد مال خراست (حوزه ها - بنياد شهيد!بنياد مستضعفين!!وسپاه و واواك و...) گذاشت .وچون نميتوانست بعد از انقلاب وانرژي هائي كه آزاد شده بود به مطالبات انقلابي وملي خلق آزاد شده وديكتاتور زمين زده را بدهد، با جنگ وچماقداري وسركوب نهادهاي خاص اين كار را شكل داد كه همگي موتوري جز فساد چپاول جنايت ودزدي غارت نداشتند اوايل يك مقداري البته در دستگاه ارتجاعي خميني از نظر خودشان ماليده شده به يك سري ارزشهاي معنوي حتي در دستگاه ارتجاعي ، ولي بعد ها اين فساد سازماندهانه وبقول خودشان نهادينه كه شد شهرام جزايري هاو..
بابک زنجانی شریک مالی احمدی نژاد و بیت رهبری توانست 

با کمک مجتبی خامنه ای و احمدی نژاد میلیاردها دلار پول 

نفت را بالا بکشد و بعد از اینکه در خارج از ایران قسمت 

بزرگی از ثروت این غارتگران مافیایی توسط کشورهای 

خارجی بلوکه شد، مجبور شدند مقداری از آن ثروت افسانه ای

 را به ایران آورده و در ایران سرمایه گذاری کنند.
.بابك زنجاني ها 

 یک تریلیارد و دویست میلیارد تومانی (۱،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ) است


سايت رژيم بنام شهداي ايران افشاكرد كه 

بابک زنجانی چه ارتباطی با هاشمی و روحانی داشته است؟

در دولت قبل، قاسمی از این شخص شکایت کرد، در دولت فعلی تعداد معدودی جایزه می‌گیرند که یکی از آنها همین فرد بود. ب
به گزارش شهدای ایران به نقل از پارس،سید شمس الدین حسینی وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در یک نشست دانشجویی- رسانه ای در مورد مسایل مختلفی از جمله مجوز دانشگاه ایرانیان، ارتباط بابک زنجانی با دولت گذشته، ارتباط زنجانی با مسوولین دولت یازدهم،

نحوه آماردهی دولت نهم، تراز پرداخت یارانه نقدی، آمادگی مناظره با مسوولین اقتصادی دولت، میزان جمعیت یارانه بگیران و. . پرداخت.  
آقای زنجانی خود را کارآفرین و "بسیجی اقتصادی" معرفی کرده است
برخی از رسانه‌های ایران آقای میرکاظمی لباس شخصي خامنه 

اي را از شرکای اصلی 

بابک زنجانی در فعالیت‌های بزرگ اقتصادی معرفی کرده 

بودند


عکسی که سایت بازتاب امروز از آقای زنجانی در حالی که
 مسلح به کلت کمری است منتشر کرد


حكومت ولايتي فقيهي كه دزدان ملياردي به جامعه تحويل ميدهد
اتفاقا در همين موارد براي اينكه گند قضيه بيرون نزنز خامنه اي واود ميشود وبه سه قوه فرمان ميدهد كه وارد شوند تا بوي گند اين چپاول را مها كنند والا همه بو را كه دنبال كنند به بيت خامنه اي ميرسني به يك نمونه توجه كنيد
خبر انلاين نوشته بود
در اردیبهشت سال 80 از سوی مقام معظم رهبری فرمانی تحت عنوان فرمان هشت ماده‌ای برای مبارزه با فساد صادر شد
فرماني كه نه براي از بين بردن فساد بلكه براي ايجاد فسادي هدايت شده ودر كنترل سه قوه صادره شده است.
در بخشی از این فرمان خطاب به روسای قوای سه‌گانه آمده است امروز کشور ما تشنه فعالیت اقتصادى سالم و ایجاد اشتغال براى جوانان و سرمایه ‏گذارى مطمئن است. و این همه به فضایی نیازمند است که در آن، سرمایه‌‏گذار و صنعتگر و عنصر فعال در کشاورزى و مبتکر علمى و جوینده کار و همه قشرها، از صحت و سلامت ارتباطات حکومتى و امانت و صداقت متصدیان امور مالى و اقتصادى مطمئن بوده و احساس امنیت و آرامش کنند.
همچنین آمده است: اگر دست مفسدان و سوء استفاده ‏کنندگان از امکانات حکومتى قطع نشود و اگر امتیازطلبان و زیاده ‏خواهان پر مدعا و انحصارجو طرد نشوند، سرمایه ‏گذار و تولیدکننده و اشتغال ‏طلب، همه احساس ناامنى و نومیدى خواهند کرد و کسانى از آنان به استفاده از راه‌هاى نامشروع و غیرقانونى تشویق خواهند شد
ببينيد چه خبره كه خامنه اي به گوشه اي از آن اعتراف ميكند.
خامنه اي ادامه ميدهد يعني سه قوه را وارد ميكند كه فساد را خودتان چرا هدايت نميكنيد كه اينجوري گندش در نيايد.
خشکانیدن ریشه فساد مالى و اقتصادى و عمل قاطع و گره‏ گشا در این باره، مستلزم اقدام همه جانبه بوسیله‏ قواى سه‌گانه مخصوصا دو قوه مجریه و قضائیه است.
تنها یک سال پس از صدور این فرمان هشت‌ماده‌ای پرده از راز یک فساد اقتصادی کلان که عمده آن بر پایه پرداخت رشوه‌های کلان بود برداشته شد.
در این فساد نام فردی به میان آمد که شهرام جزایری نام داشته و در سن 29 سالگی و در سال 81 به عنوان مفسد اقتصادی در رسانه‌ها و مردم شناخته شد.
این فرد در ابتدا از سوی رسانه‌ها به عنوان مفسد اقتصادی شناخته شد و سپس مشخص شد که در پرونده وی موارد اتهامی از جمله رشوه‌های کلان وجود دارد.
در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات جزایری مژدهی نماینده دادستان اتهامات وی را ایجاد و تأسیس حدود 50 شرکت مختلف بازرگانی، کسب اعتبار موهوم از طریق مانورهای متقلبانه، برداشت 38 میلیارد و 10 میلیون ریال به دفعات مختلف و پرداخت آن به اشخاص به عنوان رشوه، جعل اسناد اعلام کرد
ببينيد يك جوان 29 ساله چه دزدي هاي سيستماتيك كرده وبه بقيه هم سهم ميدهيد ببينيد خود خامنه اي وسه قوه وآقازاده ها چه ميكنيد به اين ميگويند حكومت فاس آنهم فساد سيستماتيك.
وی همچنین تبانی در معاملات دولتی، اغوای مسئولان بانکها، تسهیل و دریافت ارز، عدم به کارگیری تسهیلات در امر صادرات و واردات و ایجاد رکود در امر صادرات واردات، تهیه پیمان نامه‌های غیر قانونی و اخذ مقادیر قابل توجهی از این طریق را از جمله موارد دیگر اتهامی کیفرخواست عنوان کرد.

فساد ازبيت خامه اي به سه قوه صادر واز آنجا توي تمام نها ها تكثير ميابد اگر هم بيرون ميزند براي افشاي فاسد ويا قباحت دزدي وغارت نيست بخشي از جنگ گرگهاست براي سهم بيشتر.

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند/چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس / توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند
گوییا باور نمی‌دارند روز داوری / کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند
وزنه سیاسی
ادامه دارد 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر