۱۳۹۴ فروردین ۱۱, سه‌شنبه

زوزه هاي وحشت ورجز خواني هاي خوابيده خامنه اي را از زبان مزدوران حوثي وسركرده حوثي ها بشنويد - تهران - ایرنا - يمن باتلاق عربستان

 تهران - ایرنا - يمن باتلاق عربستان


** دلایل تجاوز عربستان به یمن بخوانيد (عمليات طوفان قاطعيت) 

_ حمایت از عبد منصور هادی رییس جمهور مستعفی یمن و دیگر افراد دست نشانده در این کشور 

_ ضربه به گروه انصارالله و یا همان شیعیان یمن 

_ قیم نشان دادن خود به عنوان بزرگ کشورهای عربی 
عبدالملک الحوثی رهبر انصار الله یمن درباره دلایل تجاوز عربستان و ائتلاف کوچک عربی می گوید: آمریکا دستور حمله به یمن را صادر کرده و رژیم سعودی طلایه دار کشورهای متجاوز و جنایتکار می باشد. 
برخی تحلیل گران منطقه دلایل دیگری نیز برای تجاوز عربستان به یمن عنوان می کنند، از جمله آنکه، عربستانی ها می خواهند جلوی گسترش نفوذ شیعیان در منطقه را بگیرند و این که عربستان در دو جبهه سوریه و عراق و همچنین تحولات لبنان شکست های پی در پی ای از ایران خورده و در یمن به دنبال جبران آن است را مطرح کرده اند. 



الحوثی می افزاید: رژیم سعودی حق همسایگی و حسن همجواری را محترم نمی شمارد و قدرت های ظالم و در راس آن همسایه نابه کار یعنی عربستان، تنها در صدد اجرای خواست آمریکا و ارادۀ رژیم صهیونیستی در یمن است؛ قدرت های طاغوتی و مستکبر به آمریکا پناه برده و به هر بهای ممکن برای جلب دوستی آن تلاش می کنند. 

به گفته رهبر انصار الله، عربستان مجری طرح آمریکایی-صهیونیستی برای انهدام کشورهای منطقه به ویژه یمن است و زمانی که ابزارهای دخالت غیرمستقیم سعودی ها در یمن با شکست مواجه شد، به طور مستقیم مداخله کردند، اما ارتش یمن و کمیته های مردمی شجاعت و مردانگی خود را در صحنه نبرد نشان دادند. 

الحوثی با اشاره به روند انقلاب یمن خطاب به سران عربستان تاکید کرد: مردم جنوب طلایه دار تحرک مردم یمن بودند و یمن دست نیافتنی تر از آن است که تصور می کنید؛ یمن لقمه ای آسان نیست که برخی بیایند و آن را ببلعند و متجاوزین به یمن بهایی گزاف خواهند پرداخت؛ اگر سعودی ها به آمریکا امید بسته اند، بدانند که ملت بزرگ یمن به خداوند متعال امید دارد. 

به گفته الحوثی، این تجاوز نابخردانه، روح عزت و کرامت را در مردم یمن زنده کرد و مردم یمن در برابر این تجاوز ددمنشانه پایداری خواهد نمود. 

الحوثی در ادامه این پرسش را مطرح کرد که آیا برای نظام سعودی آن چیزی را که در گذشته علیه یمن آورده کافی نیست و همچنان به دنبال نابودی یمن است؛ ملت یمن قبول نخواهد کرد که بنده نظام سعودی باشد و ملت یمن را فرا می خوانم که برای مقابله با این حمله ظالمانه به پاخیزند. 

رهبر انصارالله یمن خطاب به سران رژیم عربستان تاکید کرد: به نظام آل سعود می گوییم که شما در موضع ضعف قرار دارید و ملت بزرگ یمن در موضع قدرت قرار دارد چون حق با مردم یمن است؛ اگر ارتش های اشغالگر برای اشغال کشورمان وارد یمن شوند، آنگاه ملت ما ثابت خواهد کرد که یمن به گورستان آنها تبدیل خواهد شد 

۳ نظر: